سوگواره احلی من العسل، متناسب با شرایط کرونایی و در شبکه شاد خواهد بود

ارومیه(پانا)- سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان، هدف از برگزاری سوگواره احلی من العسل را الگو قرار دادن شخصیت حضرت قاسم بن الحسن(ع) برای نسل نوجوان دانست و گفت: سوگواره احلی من العسل متناسب با شرایط کرونایی و بهره‌مندی از بستر شبکه شاد به‌عنوان یک از بهترین نمونه‌ای استفاده از فضاهای مجازی برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۰۶۶۵۷
لینک کوتاه کپی شد
سوگواره احلی من العسل، متناسب با شرایط کرونایی و در شبکه شاد خواهد بود

حسن رحمانی روز سه شنبه در جلسه هماهنگی سوگواره سراسری احلی من العسل با اشاره به اهداف سوگواره «احلی من العسل» اظهار کرد: این برنامه فرهنگی با هدف تحقق اهداف سند تحول بنیادین و با عنایت به توصیه های مقام معظم رهبری خطاب به جوانان و نوجوانان در بیانیه گام دوم انقلاب مبنی بر لزوم برجسته کردن ارزشهای معنوی از قبیل اخلاص، ایثار، گذشت، شجاعت و دیگر خلقیات نیکو و نیز در راستای اجرای برنامه های معاونت پرورشی و فرهنگی از زیر نظام برنامه درسی برگزار می شود.

وی افزود: این برنامه فرهنگی در واقع بزرگداشت شهدای نوجوان و جوان واقعه کربلا بویژه حضرت قاسم بن الحسن علیه السلام و تجلیل از مقام دانش آموزان شهید دوران دفاع مقدس است.

رحمانی بیان کرد: امسال سوگواره سراسری احلی من العسل» به دلیل شیوع بیماری و همه گیری در قالب فضای مجازی و با استفاده از ظرفیت نرم افزار شاد در هفته امر به معروف و نهی از منکر در سراسر کشور برگزار می شود.

این مقام مسئول ادامه داد: پویش احلی من العسل به مدت 40 روز در بستر فضای مجازی و مبظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره حضرت قاسم بن الحسن علیه السلام در دل نوجوانان عاشورایی برگزار می شود.

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گفت: بصورت حضوری نیز مراسمی با همین عنوان در مرکز استان و با رعایت مصوبات ستاد کرونا اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: در همین ایام، کاروان رهپویان قاسم متشکل از گروه‌های سرود دانش آموزی در مناطق مختلف شهر به اجرای برنامه های مذهبی خواهند پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار