رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران :

ساماندهی سرویس‌هابرای حضور دانش‌آموزان در مدرسه

تهران (پانا) - کارگروه استانی حمل و نقل دانش‌آموزان (ماده 18) در سالن آیت ا... هاشمی رفسنجانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۹۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد
ساماندهی سرویس‌هابرای حضور دانش‌آموزان در مدرسه

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، محمد تیمورزاده با بیان این خبر گفت: شیوع ویروس کرونا و بروز مشکلات آن به ویژه در نظام و تعلیم و تربیت، نقش معلمان و آموزش حضوری دانش‌آموزان در مدرسه، با وجود همه تلاش‌ها برای استمرار آموزش در فضای مجازی، بر همگان نشان داده شد که هیچ چیزی نمی‌تواند جای معلم را بگیرد.

او افزود: از این رو با تدبیر و برنامه‌ریزی‌های انجام شده همه تلاش‌ها بر این است که سال تحصیلی جدید، با حضور دانش‌آموزان در مدرسه آغاز و ادامه یابد.

تیمورزاده اظهار کرد: یکی از مهمترین اقدامات در این جهت، ساماندهی سرویس مدارس است که کارگروه استانی ماده 18(حمل و نقل دانش‌آموزان) برای اتخاذ تصمیمات و برنامه‌های لازم تشکیل جلسه داد.

رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، به روز رسانی سامانه سپند(سامانه پایش ناوگان دانش‌آموزی)، تعامل با واحد ترافیک شهرداری‌ها در جهت انجام فراخوان پیمانکاران و رانندگان و تعیین نرخ متناسب با هر منطقه را اولویت‌های مهم برای آغاز فرایند سرویس دانش‌آموزان برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار