رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان استان خبر داد:

کسب 58 عنوان برتر وزارتی و استانی توسط انجمن‌‌های اولیاء و مربیان مدارس قم

قم(پانا)- رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان استان از کسب ۵۸ عنوان برتر توسط انجمن اولیا و مربیان مدارس استان در ارزیابی صورت گرفته در سال تحصیلی 1400-1399 خبر داد .

کد مطلب: ۱۲۱۴۳۵۳
لینک کوتاه کپی شد
کسب 58 عنوان برتر وزارتی و استانی توسط انجمن‌‌های اولیاء و مربیان مدارس قم

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان قم، «رضا شاهسواری» رییس اداره انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش استان از کسب ۵۸ عنوان برتر انجمن اولیا و مربیان مدارس استان در ارزیابی صورت گرفته در سال تحصیلی ۱۳۹۹ خبر داد.

وی افزود: در ارزیابی از از انجمن های اولیا و مربیان مدارس در سال تحصیلی 1400-1399، از بین ۱۱۵۰ انجمن اولیا و مربیان استان قم، ۲۶ انجمن عنوان برتر کشوری وزارتی و ۳۲ انجمن، عنوان برتر استانی را به خود اختصاص داده‌اند.

رییس انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش استان قم با اشاره به چگونگی روند این ارزیابی ادامه داد: انجمن های اولیا و مربیان برتر به انجمن هایی اطلاق می شود که بیش از ۹۰درصد امتیازات مربوط به شاخص های ارزیابی را کسب نموده و دامنه امتیاز بین ۲۷۰ تا ۳۰۰ باشد همچنین برای مناطق کم‌برخوردار امتیاز ۲۴۰ تا ۳۰۰ محاسبه می گردد.

شاهسواری ملاک های انتخاب انجمن های برتر را انتخاب اعضای انجمن اولیا مربیان مدرسه ، بزرگداشت هفته پیوند ساماندهی مشارکت مالی، نظارت بر حمل و نقل دانش آموزان، آموزش خانواده، خلاقیت و نوآوری برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار