استفاده از عقل و توکل به خدا در نوجوانان باعث موفقیت در زندگی است

کاشمر(پانا)- مسئول دفتر امام جمعه شهرستان کاشمر گفت نوجوانان دو چیز داشته باشند در زندگی موفق و پیروز خواهند بود. اول استفاده از عقل و دوم توکل بر خدواند متعال است.

کد مطلب: ۱۱۹۸۴۴۴
لینک کوتاه کپی شد
استفاده از عقل و توکل به خدا در نوجوانان باعث موفقیت در زندگی است

حجت السلام حسین رضایی، مسئول دفتر امام جمعه در گفت و گو با پانا گفت: «خداوند روز جمعه را برای مومنین عید و روزی عبادی، سیاسی قرار داده است.»
وی ادامه داد: «مردم از جمعه این هفته برای جمعه هفته آینده برای شرکت در نماز جمعه برنامه ریزی کنند، به علت اینکه تنها نمازی است که خداوند به مسلمانان ندا می دهد و مومنان را دعوت می کند.»

وی ادامه داد: «انسان برای هر قدمی که به سمت نماز جماعت بردارد هفتاد هزار حسنه، هفتاد هزار درجه برای او در کارنامه اعمالش نوشته و هفتاد هزار گناه محو می شود و اگر انسانی در راه رسیدن به نماز جماعت از دنیا برود خداوند هزار ملک را مامور می کند تا در روز قیامت تنهایش نگذارند و مونسش باشند.»

رضایی در ادامه گفت: «بنده به نوجوانان گُلمان در بخش اعتقادات شان توصیه می کنم زیاد کار کنند. زیرا اگر دو چیز داشته باشند زندگیشان خوب و عالی است. اول استفاده از عقل و دوم توکل بر خداوند متعال است و با کسی ارتباط برقرار کنید که عقل و خداوند را داشته باشد.»

خبرنگار : ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار