اعضای جدید شورای سازمان معلمان استان قم انتخاب شدند

قم (پانا)- دومین مجمع عمومی سازمان معلمان استان قم در دوره جدید به منظور انتخاب اعضای شورای جدید سازمان معلمان استان، امروز جمعه در مدرسه صبح امید قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۵۳۱۰
لینک کوتاه کپی شد

دومین مجمع عمومی سازمان معلمان استان قم و جلسه انتخاب اعضای اصلی و علی البدل شورای سازمان معلمان استان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
در ابتدای این جلسه، «عباس مرادی» عضو شورای مرکزی و رئیس هیات اجرایی سازمان معلمان ایران و مسئول شعبه استان قم، از حضور همکاران در کنگره 30 اردیبهشت 1400 قدردانی و گزارش مبسوطی از اقدامات کنگره ارائه کرد و ضرورت تلاش مضاعف برای تحقق برنامه استراتژیک سازمان در افق 1410 را خواستار شد.
سپس «طاهره نقی یی» دبیر کل سازمان معلمان ایران و «ربابه اسکندری» مسئول واحد توسعه و تشکیلات سازمان، به صورت پیام تلفنی برای اعضای مجمع در تحقق برنامه هایشان آرزوی موفقیت کردند.
همچنین «عبدالمجید ربیع نیا» عضو شورا و مسئول ستاد طرح و برنامه سازمان و نایب رئیس استان قم، توضیحاتی پیرامون برنامه چشم انداز ۱۴۱۰ که چراغ راه سازمان در سه سال آینده خواهد بود ارائه کرد و جوانگرایی و ساختار جدید را از ویژگی های دوره جدید برشمرد.
در ادامه، اعضای مجمع نقطه نظرات خود را در مورد مسائل مختلف از جمله سازمان معلمان کشور بیان و بر پررنگ تر شدن مطالبات صنفی و معیشتی فرهنگیان تاکید کردند.
در پایان با حضور «مسعود محمدحسینی» عضو هیئت بازرسی سازمان معلمان ایران، 57 عضو سازمان معلمان استان قم به صورت حضوری و آنلاین رای خود را اعلام کردند و پس از شمارش آرا، 11 عضو اصلی و 5 عضو علی البدل سازمان معلمان استان به شرح ذیل به مدت سه سال انتخاب شدند؛
اعضای اصلی:
علی جهانی
مسعود محمدحسینی
عبدالمجید ربیع نیا
عباس مرادی
حسین اسماعیلی
قاسم خدایی
علی رنجبر
مژگان زینلی
مسعود افشاری
فاطمه شریعت پسند

سید محسن مقیمی

اعضای علی البدل:
سید عبدالرسول موسوی
محمدعلی ملکی
ابوالفضل مقدم
داود قدیری
محمد کاظمی
همچنین با رای مخفی اعضای شورا برای انتخاب اعضای هیئت رییسه، عباس مرادی، عبدالمجید ربیع نیا و حسین اسماعیلی به عنوان رییس، نایب رییس و منشی شعبه استان قم انتخاب شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار