مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش شهر تهران خبر داد:

پایان فرآیند بررسی صلاحیتهای عمومی گزینش داوطلبان آزمون استخدام پیمانی ماده ۲۸ سال۱۳۹۹

تهران (پانا) - مدیر هسته گزینش از پایان فرآیند بررسی صلاحیت های عمومی گزینش داوطلبان یک برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی ماده ۲۸ سال ۱۳۹۹ خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۹۲۶۵۱
لینک کوتاه کپی شد
پایان فرآیند بررسی صلاحیتهای عمومی گزینش داوطلبان آزمون استخدام پیمانی ماده ۲۸ سال۱۳۹۹

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، محمد رزاقی، با اشاره به تعامل و پشتیبانی همه جانبه اداره کل در اجرای دقیق و به موقع مراحل گزینش پذیرفته شدگان، خاصه عبدالرضا فولادوند مدیرکل، محسن بهارلو؛معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش شهر تهران و سایر عوامل اجرایی و مدیران مناطق تابعه در راستای توجه و مساعدت با نمایندگان هسته گزینش تقدیر و تشکر کرد.

وی خاطر نشان کرد: استمرار پشتیبانی و حمایت‌های اداره کل در اجرای دقیق پروژه های پیش رو از جمله پروژه تبدیل وضعیت نیروهای حق التدریس به پیمانی و داوطلبان اشتغال در مدارس غیردولتی نقش بسزایی خواهد داشت.

رزاقی همچنین از مسئولان هیات مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش و عوامل ستادی هسته گزینش، محققین و مصاحبه گران که با تلاش های بی شائبه و مستمر به ویژه در ایام اوج گیری شیوع ویروس کرونا و همزمانی آن با ماه رمضان در انجام دقیق و به موقع ماموریت های محوله تشکر نمود و برای آنان سعادت، سلامتی و عافیت از خداوند منان خواستار شد.

وی در ادامه در خصوص ابعاد پروژه استخدام پیمانی ماده ۲۸ سال ۱۳۹۹ بیان کرد: این پروژه از تاریخ ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ شروع و در تاریخ ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ با تلاش شبانه روزی عوامل گزینش به اتمام رسید.

رزاقی همچنین گفت: در این مرحله تعداد ۱۸۵۷ نفر جهت تایید صلاحیت های عمومی به گزینش معرفی شده بودند که از این تعداد ۶۸۹ نفر مرد و ۱۱۶۸ نفر زن بودند.

رزاقی همچنین درباره نحوه دعوت از داوطلبین و اطلاع رسانی به آنان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و شدت گرفتن آن در طی ماه های گذشته و اعمال محدودیت‌های تردد از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، داوطلبان از طریق سامانه ارسال پیامک از محل و زمان دقیق مصاحبه خود مطلع شدند و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی جهت طی فرآیند به هسته گزینش مراجعه کرده اند.

مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش شهر تهران در مورد نحوه بررسی صلاحیت های عمومی گزینش داوطلبان نیز بیان کرد که ملاک عمل در هسته گزینش قانون گزینش کشور و آئین نامه اجرایی آن بوده و بررسی صلاحیت داوطلبان بر اساس معیارهای تعریف شده در قانون و توجه به شایستگی های فردی و با هدف جذب نیروی انسانی مومن، متعهد، متخصص و شایسته بوده است.

وی تاکید کرد: کاهش زمان انتظار مراجعین جهت انجام مصاحبه و رعایت دستورالعمل های بهداشتی و جلوگیری از ازدحام داوطلبان و اتمام به موقع بر اساس زمان بندی اعلام شده از نقاط مثبت این پروژه بوده است.

مدیر هسته گزینش یادآور شد در راستای تکریم ارباب رجوع و بهره مندی از پیشنهادات و نظرات،در پایان این پروژه نظرسنجی از داوطلبان در قالب سامانه‌های نظرسنجی صورت گرفت که نتایج حاصل شده حاکی از رضایت مندی داوطلبان از فرآیند بررسی صلاحیت های عمومی بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار