بازدید مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۳ از حوزه های امتحان نهایی

تهران(پانا)- سید محمد هادی حسینی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۳ به همراه احمد اسدی؛ معاون آموزش متوسطه، در بازدیداز حوزه های امتحان نهایی پایه دوازدهم و پایه نهم منطقه، حفظ سلامتی و رفع مشکلات احتمالی حوزه را در اولویت دانست.

کد مطلب: ۱۱۸۷۰۲۴
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۳ از حوزه های امتحان نهایی

حسینی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۳ گفت: با توجه تصمیمی که در ستاد ملی کرونا مبنی بر برگزاری حضوری امتحانات دوره‌های نهم و همچنین دوازدهم اتخاذ شد، با هماهنگی‌های صورت گرفته در منطقه ۱۳، حوزه های امتحانی نهم در دو نوبت صبح و عصر و دوازدهم به صورت زوج و فرد با توجه به رشته به دلیل حضور تعداد محدود دانش آموزان و رعایت پروتکل های بهداشتی برای پیشگیری از شیوع کرونا ایجاد شده است.
حسینی در بازدید از حوزه های امتحانی، حفظ سلامتی دانش آموزان را در اولویت دانست و به رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط عوامل اجرایی حوزه، در کنترل ورود و خروج منظم دانش آموزان، فاصله دو متری و محل برگزاری در بزرگترین فضای مدرسه با تهویه مناسب تاکید کرد.

او همچنین با دانش آموزان و اولیا در محل حوزه از مشکلات آموزش مجازی، تدریس معلمان، وضعیت کلاس های آنلاین، کیفیت سوالات نهایی و ... گفت و گو کرد.
او در ادامه در نشست با مدیران حوزه نهایی به بررسی فعالیت های انجام شده و رفع مشکلات احتمالی مانند قطعی برق جهت بهتر برگزارشدن امتحانات پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار