همزمان با سومین روز از برگزاری امتحانات نهائی صورت گرفت

بازدید سرزده معاون آموزش متوسطه آذربایجان غربی از حوزه های امتحانات نهایی منطقه نازلو

ارومیه (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش آذربایجان غربی به صورت سر زده از حوزه های برگزاری امتحانات نوبت خرداد ماه دانش آموزان پایه دوازدهم در منطقه نازلو شهرستان ارومیه بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۶۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد
بازدید سرزده معاون آموزش متوسطه آذربایجان غربی از حوزه های امتحانات نهایی منطقه نازلو

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، صبح امروز و همزمان با سومین روز از برگزاری امتحانات حضوری دانش آموزان، معاون آموزش متوسطه استان و رییس اداره فنی و حرفه ای آموزش و پرورش استان، از حوزه های امتحانات نهایی خرداد ماه دانش آموزان پایه دوازدهم در منطقه نازلو شهرستان ارومیه بازدید کرد.

«بابک حشمت» معاون آموزش متوسطه استان در جریان این بازدید، دغدغه نخست در برگزاری امتحانات نهایی حضوری را سلامت دانش‌آموزان دانسته و گفت: فرمانده این عملیات مدیران آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق و همچنین مدیران مدارس هستند.

وی با قدردانی از تلاشهای عوامل اجرایی گفت: باید دقت و تیزبینی لازم در مورد رعایت اصول بهداشتی، تهویه فضا، فاصله‌گذاری معین، استفاده از ماسک، عدم برگزاری تجمع در مدارس و ... صورت گیرد.

این مقام مسئول بیان کرد: در این ایام، از سوی ستاد امتحانات استان و هم چنین با حضور کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی و کارشناسان سلامت و تندرستی آموزش و پرورش، حوزه های برگزاری آزمون رصد و مراقبت های لازم به منظور نظارت بر فعالیت ها انجام می شود.

گفتنی است ۷۰ هزار دانش آموز متوسطه اول و دوم استان در امتحانات نهایی خردادماه شرکت می کنند که از این تعداد 46 هزار نفر در مقطع متوسطه اول و پایه نهم بوده و 24 هزار نفر در متوسطه دوم و پایه دوازدهم هستند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار