کشف 6 دستگاه وسیله نقلیه مسروقه در تعطیلات نوروزی در شهرستان ابهر

زنجان ( پانا )- جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ابهر از کشف 6 دستگاه وسیله مسروقه در ایام تعطیلات نوروزی 1400 در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۳۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد
کشف 6 دستگاه وسیله نقلیه مسروقه در تعطیلات نوروزی در شهرستان ابهر

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد اصانلو، گفت: ماموران پلیس آگاهی و کلانتری های این شهرستان انجام گشت زنی های هدفمند و کنترل و بررسی وسایط نقلیه در پارکینگ ها را در ایام تعطیلات نوروز 1400 در دستور کار خود قرار دادند.
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ابهر با تاکید بر اینکه تلاش و کوشش شبانه روزی ماموران انتظامی این شهرستان در برقراری امنیت نقش بسزایی دارد افزود: ماموران پلیس آگاهی و کلانتری های 14 و 15 موفق به کشف 4 دستگاه خودرو و 2 دستگاه موتور سیکلت سرقتی و دستگیری 4 نفر در این رابطه شدند.
سرهنگ اصانلو با تاکید بر اینکه متهمان در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطر نشان کرد: تمام تلاش پلیس برقراری نظم و امنیت در جامعه و برخورد با مخلان نظم و امنیت است و از مردم عزیز نیز همواره انتظار می رود ضمن رعایت نکات امنیتی در خصوص نگهداری صحیح از اموال و تجهیزات خود، در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار