برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش به میزبانی فلاورجان

فلاورجان(پانا) - جلسه شورای آموزش و پرورش با حضور فرماندار،مدیرآموزش و پرورش و دیگر اعضا در سالن اجتماعات فرمانداری فلاورجان برگزارشد.

کد مطلب: ۱۱۷۰۰۷۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش به میزبانی فلاورجان

جلسه شورای آموزش و پرورش با حضور علی ساعدی فرماندار، حسینعلی امینی مدیرآموزش و پرورش و دیگر اعضا در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

در ابتدای این جلسه فرماندار فلاورجان از آموزش وپرورش به عنوان سرمایه بزرگ یاد کرد و افزود: نظام آموزش و پرورش بدون مشارکت سایر نهادها به تنهایی قادر به حل مسائل این حوزه نیست و نیازمند مشارکت همگانی است که در این خصوص شورای آموزش و پرورش زمینه خوبی را فراهم کرده است.

ساعدی در ادامه از معلمان عزیز که در ایام شیوع ویروس کرونا بحث آموزش را رها نکرده و نظام آموزشی جدیدی را در بستر فضای مجازی تجربه و دلسوزانه پیگیری می‌کنند قدردانی کرد و اظهار داشت: در این شرایط کنونی علاوه بر تامین سلامتی معلمان ودانش آموزان موضوع آموزش باید به شدت مراقبت وپیگیری شود تا رکود وبی انگیزگی در سیستم آموزشی حاکم نشده و ترک تحصیلی اتفاق نیافتد.

در ادامه جلسه حسینعلی امینی مدیرآموزش و پرورش فلاورجان نقش آموزش و پرورش در شکل گیری شخصیت انسانها و تربیت نسل ها را بسیار مهم دانست و افزود: لازمه جامعه موفق و توسعه یافته، تربیت انسانهای فهیم، عالم و آگاه می باشد و این مهم زمانی اتفاق می افتد که دولت ها نگرش ویژه به بحث آموزش و پرورش و جایگاه معلم داشته باشند.

در ادامه مدیرآموزش و پرورش ضمن پیگیری مصوبات جلسه قبل گزارشی از عملکرد آموزش و پرورش ارائه کرد.

همچنین برنامه ریزی و پیگیری جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل،ارائه راهکارها جهت جذب اعتبارات مورد نیاز،پیگیری پروژه های نیمه تمام و مشکلات فضای مجازی و اینترنت از مصوبات و پیگیری های این جلسه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار