فرماندار اسلامشهر:

با توجه به چرخش ویروس جهش‌یافته، مردم فاصله گذاری اجتماعی در بازار شب عید را رعایت کنند

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر بر ضرورت رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در واحدهای صنفی و مراکز تجاری شهرستان در ایام پایانی سال و بازار شب عید تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۰۰۶۳
لینک کوتاه کپی شد
با توجه به چرخش ویروس جهش‌یافته، مردم فاصله گذاری اجتماعی در بازار شب عید را رعایت کنند

مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر، در جلسه ماهانه اتاق اصناف و در جمع روسای اتحادیه‌های صنفی اظهار کرد: مردم برای عید نوروز به عنوان یک سنت دیرینه ارزش قائل هستند و برای خرید شب عید حضور پررنگی در واحدهای صنفی و بازار شهرستان دارند.

او با بیان اینکه طبق اعلام سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، ویروس کرونای انگلیسی در سطح کشور و استانهای مختلف از جمله تهران در حال چرخش است، بیان کرد: برای پیشگیری از ابتلاء به این ویروس خطرناک رعایت الزامات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در تمامی واحدهای صنفی بویژه آرایشگاه‌ها، قنادی‌ها و... باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

فرماندار اسلامشهر در بخش دیگری از سخنان خود به آثار و تبعات تحریم‌های ظالمانه و جنگ اقتصادی که ترامپ علیه ملت ما راه انداخت اشاره کرد و افزود: با رهنمودهای مقام معظم رهبری، تلاش‌های خدمتگزاران مردم در دولت و ایستادگی و مقاومت مردم گشایش‌های خوبی در حوزه اقتصاد ایجاد خواهد شد و شاهد هستیم که میلیاردها دلار از سرمایه‌های کشورمان به مرور آزاد شده و وارد چرخه اقتصاد می‌شود.

مرسلپور با اشاره به عدم برگزاری نمایشگاه بهاره به علت شیوع ویروس کرونا تصریح کرد: جامعه بزرگ اصناف اسلامشهر که معمولا" در امورات خیر و خداپسندانه پیشقدم هستند با اجرای طرح مواسات عمومی به کاهش هزینه‌های مربوط به خرید شب عید مردم کمک کنند تا افراد کم برخوردار نیز بتوانند خریدشان را انجام دهند.

فرماندار اسلامشهر به در پیش بودن انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی و میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: مشارکت گسترده و پرشور مردم در انتخابات که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهور کشورمان است تاثیر مستقیمی در مقبولیت و مشروعیت نظام اسلامی در عرصه بین‌المللی دارد.

او با بیان اینکه مردم در انتخابات قیم نمی‌خواهند و در نهایت خودشان هستند که در پای صندوق‌های رای تصمیم خواهند گرفت، افزود: فعالان صنفی شهرستان سفیران نظام اسلامی برای تشویق و ترغیب مردم جهت مشارکت حداکثری در انتخابات بیست و هشتم خردادماه سال 1400 باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار