برگزاری آئین تجلیل از مراقبین و مدافعین سلامت شهرستان قرچک

قرچک (پانا) - اولویت نخست سلامتی ، پویایی و نشاط همکاران و دانش‌آموزان در مدارس است و هیچ برنامه‌ای بدون توجه به این موضوع پیش نخواهد رفت و مراقبین‌سلامت و مربیان تربیت‌بدنی مشعل‌داران و سکانداران اصلی این مهم هستند.

کد مطلب: ۱۱۶۷۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری  آئین تجلیل از مراقبین و مدافعین سلامت شهرستان قرچک

به گزارش دفتر اطلاع‌رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان‌ قرچک، در مراسم تجلیل از مراقبین و مدافعان‌ سلامت شهرستان‌ قرچک که با حضور بکرانی معاون امور‌بهداشتی شبکه‌بهداشت منطقه برگزار شد، رضا‌‌داورزنی مدیر آموزش و پرورش شهرستان‌قرچک در سخنانی ضمن تقدیر از مدافعان و مراقبین ‌سلامت اظهار کرد: ورود تکنولوژی و زندگی‌ماشینی و تغذیه ‌ناسالم، سلامت جامعه بویژه دانش‌آموزان عزیزمان را به چالش کشیده و نقش مدافعین و مراقبین‌ سلامت بسیار مهم و کارساز است.

او گفت: پاندومی کرونا به دنیا ثابت کرد که سلامت بر همه امور ارجحیت دارد و برای اینکه جامعه‌ای سالم داشته باشیم باید همه ابعاد سلامتی را تأمین کنیم .

داورزنی افزود: طرح‌های خوبی از جمله طرح کوچ در راستای سلامت دانش‌آموزان از سوی آموزش و پرورش در حال انجام و پیگیری است و امیدواریم با همکاری خوبی که با شبکه بهداشت داریم نتایج‌خوبی از تغییر نگرش و سبک‌زندگی جدید بدست بیاوریم.

در این مراسم از مدافعین و مراقبین‌سلامت شهرستان و آموزش و پرورش قرچک با اهدای لوح سپاس تجلیل بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار