63 مدرسه با ۷۵۶ کلاس در زنجان ساخته می‌شود

زنجان (پانا) - با مشارکت سازمان مدیریت و برنامه ریزی، اداره کل آموزش و پرورش، اداره کل راه شهرسازی استان زنجان، ۶۳ مدرسه با ۷۵۶ کلاس درس طی سه سال آینده در این استان ساخته می شود.

کد مطلب: ۱۱۶۶۳۵۲
لینک کوتاه کپی شد
63 مدرسه با ۷۵۶ کلاس در زنجان ساخته می‌شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی ورابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در حاشیه انعقاد تفاهم‌نامه سه جانبه احداث این پروژه ها گفت: این مدارس با توجه به کمبود به فضای آموزشی در شهر زنجان با تصویب شورای برنامه‌‌ریزی و توسعه در سطح نواحی زنجان ساخته می‌شود.

حسن مظفری افزود: اعتبار این پروژه‌ها از محل منابع استانی و ملی، اعتبارات راه و شهرسازی و درآمدهای حاصل از مولدسازی دارایی‌های آموزش و پروش استان تامین خواهد شد.

وی با بیان اینکه ما بیشترین کمبود فضاهای آموزشی در استان را در شهر زنجان داریم، خاطرنشان کرد: با اجرای این پروژه‌ها مشکل کمبود فضاهای آموزشی در شهر زنجان رفع می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان این این مدارس در شهرک های گلشهر، پونک، شهرآرا، ثمین و کوی خرداد زنجان احداث خواهند شد، اظهار کرد: بیش از ۱۵ هزار دانش آموزش مقطع ابتدایی و بیش از ۱۰ هزار دانش آموز در مقطع های اول و دوم و متوسطه در این این شهرک ها ساکن هستند.

شایان ذکر است در سفر یک روزه وزیر آموزش و پروش به استان زنجان به صورت همزمان سه مدرسه شامل مدرسه ۹ کلاسه شادروان مهدوی، مدرسه ۱۰ کلاسه شادروان دکتر شقاقی و مجتمع آموزشی سردار شهید سلیمانی به بهره بردای رسید که برای ساخت و تجهیز این مدارس بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

همچنین عملیات ساخت ۱۶ مدرسه جدید نیز با حضور وزیر آموزش و پرورش در زنجان آغاز شد.

گفتنی است هم‌اکنون حدود ۲۰۰ هزار دانش‌آموز در ۲ هزارو ۵۵۰ مدرسه سطح استان زنجان مشغول به تحصیل هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار