معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر:

مراکز مشاوره پویا و فعال، نیاز ضروری آموزش و پرورش است

بوشهر(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر اعلام کرد مراکز مشاوره پویا و فعال، نیاز ضروری آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۱۶۰۷۰۵
لینک کوتاه کپی شد
مراکز مشاوره پویا و فعال، نیاز ضروری آموزش و پرورش است

علی موحدی در آئین افتتاح مرکز مشاوره اداره آموزش و پرورش شهرستان تنگستان اظهار کرد: مراکز مشاوره همیشه مورد نیاز آموزش و پرورش بوده و در دوران کرونا و بویژه دوران پس از کرونا بیش از هر زمان دیگری، ضرورت ایجاد، تقویت، گسترش و کارآمد سازی آنها بیشتراست.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: کرونا در حوزه آموزش فرصت های خوبی برای ما ایجاد کرده و البته آسیبهای زیادی هم به جامعه بویژه جامعه دانش آموزی وارد کرده است که باید مشاوران ما و مراکز مشاوره با برنامه های تخصصی و کاربردی اولا در پیشگیری از آسیبها تلاش کنند و دوما در کاهش آسیب‌های اجتماعی گام های موثرتری بردارند.

موحدی ضمن تاکید بر استفاده از دانش و تجربه و توانمندی‌های مشاوران دستگاههای اجرایی همکار در مرکز استان و مراکز شهرستانها اظهار کرد: ضرورت ایجاب می کند ما اطلس آسیبهای اجتماعی دانش آموزی استان بوشهر را تهیه و به روز کنیم و برنامه های ویژه ای را برای کاهش آسیب‌های اجتماعی با استفاده از ظرفیت های موجود جامعه و بویژه دستگاههای اجرایی فرهنگی و اجتماعی، اجرا و هم افزایی بیشتری ایجاد کنیم.

گفتنی است در آئین افتتاح مرکز مشاوره ندای مهر شهرستان تنگستان، فرماندار. امام جمعه، فرمانده ناحیه سپاه، روسای ادارات بهزیستی، کمیته امداد، مسوولین نیروی انتظامی، مسوولین آموزش و پرورش شهرستان و جمعی از فرهنگیان و دانش آموزان حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار