شهید و شهادت یک کلمه نیست بلکه یک راه، عظمت و ارزش است

مشهد (پانا)- طی مراسمی از همسر جانبازشهید عبدالکریم زاده و همسر شهید سالاری و فرزندان برومندشان و دیگر بانوان آموزشگاه شاهد استاد شهریار ناحیه 6 مشهد مقدس تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۱۶۰۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد
شهید و شهادت یک کلمه نیست بلکه یک راه، عظمت و ارزش است

نورالله جوانشیری مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد در آیین تجلیل از مادران و همسران شهیدان دبستان شاهد استاد شهریار گفت: معنی واقعی پیروزی خون بر شمشیر در واقعه عاشورا به ثمر نشست واین جدال حق و باطل تا به امروز ادامه داشته و دارد.
وی گفت: در عصر انقلاب اسلامی در ۲۲بهمن ۱۳۵۷ مجدد این پیروزی به وقوع پیوست و شهیدان انقلاب با تاسی از سرور شهیدان آقا ابا عبدالحسین(ع) قیام کردند و به پیروزی رسیدند.
جوانشیری افزود : امام حسین (ع) تربیت شده دامن فخر زنان عالم حضرت فاطمه (س) است و امروز زنان ما با الگو پذیری از فاطمه اطهر (س) با تربیت فرزندانی برومند دوباره واقعه کربلا را زنده کردند و زنده نگه داشتند.
وی گفت: رسالت بزرگی که در آموزش و پرورش داریم، انتقال مفاهیم و ارزشهای نظام بر اساس سند تحول بنیادین است.
علی فخری مدیردبستان ابتدایی شاهد استاد شهریار ناحیه 6 درگفتگو با خبرنگار پانا گفت: این آموزشگاه شاهد با بیش از 500 دانش آموز 74 دانش آموز از خانواده های معظم شاهد، آزاده و جانباز دارد.
وی گفت: به منظور آشنایی بیشتر دانش آموزان با تاریخ سراسر افتخار انقلاب اسلامی جشنواره مجازی فجر انقلاب درگرایش های ادبی، عکاسی، طراحی ونقاشی، آوازهای انقلابی، دست سازه ها وتک نوازی برای دانش آموزان در دهه مبارک طراحی و اجرا می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار