امام جمعه شهر گلستان:

دستاوردهای علمی انقلاب اسلامی ایران بسیار ارزنده است

بهارستان(پانا)- امروز به برکت انقلاب‌اسلامی ملت ایران از یک عظمت و عزت بالایی برخوردار هستند.

کد مطلب: ۱۱۶۰۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد
دستاوردهای علمی انقلاب اسلامی ایران بسیار ارزنده است

حجت السلام نورپور امام جمعه شهر گلستان گفت: امروزه ما در برابر خون شهدا مسئولیم و باید از اهداف بلند آنان پاسداری کنیم چرا که جان در راه انقلاب و آزادی دادند و وظیفه ما این است که از نظام جمهوری‌اسلامی ایران و آرمان‌های بلند امام راحل ره در سایه رهبری محافظت کنیم.

او گفت: با وجود گذشت چهل و دو سال از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان این انقلاب با وجود تمام توطئه‌های داخلی و خارجی و تحمیل هشت سال جنگ و اعمال شدید ترین تحریم‌ها بر کشور با رهبری حضرت امام‌ و اتحاد و همدلی مردم تمام این‌ها خنثی شد.

نورپور گفت: انقلاب‌اسلامی ایران با وجود بحران هایی که دشمن ایجاد کرده اند خدمات‌رسانی ارزنده‌ای به کشور و مردم در حوزه‌های مختلف داشته و این اقدامات در حالی صورت گرفته که کشور در شدید‌ترین تحریم ها و محدودیت ها به سر می برده.

امام جمعه شهر گلستان ادامه داد: عقب ماندگی علمی ایران در دوران قبل از انقلاب با این تمدن فرهنگی بالا بسیار آزاردهنده بود و غلبه بر این عقب ماندگی و عبور از مرزهای علمی یکی از دست‌آوردهای مهم انقلاب اسلامی ایران بود.

او ضمن اشاره به کمبود امکانات شهرستان گفت: شهرستان بهارستان که جمعیت یک استان را در خود جای داده است اما از امکانات مطلوبی نسبت به شهرستان های همجوار برخوردار نیست افق پیشرفت و توسعه شهرستان با نگاه مثبت مسئولین استانی و شهرستان متحول خواهد شد و مسئولین با اتحاد و همدلی و بدور از حاشیه خدمتگذار مردم و شهر باشند.

خبرنگار:محمد اصغری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار