از طریق بستر فضای مجازی و شبکه شاد انجام پذیرفت؛

اعزام 57 هزار دانش آموز استان به اردوی مجازی راهیان نور

تبریز(پانا) - در مراسمی با حضور فرمانده سپاه عاشورا و مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، 57 هزار دانش آموز استان در بستر فضای مجازی شبکه شاد در قالب کاروان های راهیان نور، عازم مناطق عملیاتی شدند.

کد مطلب: ۱۱۶۰۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد
اعزام 57 هزار دانش آموز استان به اردوی مجازی راهیان نور

فرمانده سپاه عاشورا طی سخنانی گفت: امروز افتخار میزبانی از 57 هزار دانش آموز را داریم که در بستر فضای مجازی راهی مناطق عملیاتی می شوند.

عابدین خرم افزود: رسالت راهیان نور شناساندن فرهنگ ایثار و شهامت است و نسل آتی باید بداند که وامدار چه رشادتها و ازخودگذشتگی هایی هستند، بنابراین امروز با این حرکت تجدید میثاقی با آرمانهای شهیدان و امام شهدا شکل می گیرد.

وی ادامه داد: همانطور که در اوایل انقلاب با یک غفلت، 8 سال داخل خاکهای خود جنگیدیم تا دشمن را بیرون کنیم، امروز برماست که استکبار و دشمن را در خاک خود زمین گیر و تعقیب کرده تا تهدید را از مرزهای خود دور بکنیم.

فرمانده سپاه عاشورا در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: امروز استکبار با داشتن پیشرفته ترین سلاح های کشتار جمعی و زورگویی هایش ضرورت آگاهی و بصیرت پیش از پیش ما را نمایان می کند بنابر این آیندگان باید بدانند که آرامش کنونی نشات گرفته از چه حماسه هایی است.

جعفر پاشایی نیز در این مراسم معنوی گفت: 125 هزار نفر در طول 8 سال گذشته بصورت حضوری از مناطق عملیاتی دیدن کرده اند.

وی در ادامه افزود: به لحاظ بیماری کرونا مدارس به تعطیلی کشیده و در این دوران آموزش دانش آموزان دچار چالش و مخاطره شدند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ادامه داد: ابزارها و زیر ساختها اعم از آموزش و ... به فضای مجازی منتقل شد.

وی با بیان اینکه مسائل معیشتی نیز در این دوره تحت تاثیر قرار گرفت، یادآور شد: بیش از 11 میلیارد تومان در حوزه بسیج دانش آموزی برای معیشت و کمک مومنانه جمع آوری شد.

وی همچنین از راهیان نور بعنوان یکی از اقدامات ماندگار و تاثیر گذار فرهنگی و پرورشی یاد کرد و تداوم این مهم را امری ضروری دانست.

گفتنی است در پایان برنامه از خانواده های سه شهید والا مقام تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار