مسئول سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری؛

حضور حداکثری زنان در برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی قابل توجه و ارزنده است

شهرری(پانا)- مسئول سازمان دانش‌آموزی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، از حضور حداکثری بانوان این ناحیه در برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی و کارشناسی فعالیت‌های اردویی این منطقه خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۰۲۸۳
لینک کوتاه کپی شد
حضور حداکثری زنان در برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی قابل توجه و ارزنده است

افسانه شهبازی، مسئول سازمان دانش‌آموزی اداره آموزش و پرورش ناحیه‌ یک شهرری در گفت و گو با پانا با تاکید بر نقش ارزشمند و موثر زنان در جامعه، اظهار کرد: توجه به شعار همدلی، همیاری و همفکری‌های مثبت و ارزنده بانوان آموزش و پرورش ناحیه یک ری و همکاری‌های چشمگیر و شرکت حداکثری در برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی و کارشناسی فعالیت‌های اردویی، در شرایط سخت کرونایی بسیار قابل توجه و ارزنده است.

زنانی که با وجود مهم‌ترین نقش خود در حفظ نهاد ارزشمند خانواده‌ نقشی اجتماعی فعالی را در جامعه دارند و احساس مسئولیت‌پذیری آنها به ویژه شرکت در کارهای اجتماعی و به ویژه برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی پیروز و سربلند هستند.
شهبازی افزود: خانواده نهاد مقدس و اساسی است، در نتیجه حضور بانوان در اداره جامعه چه به عنوان مادر و همسر و چه به عنوان یک زن در اجتماع، مهم قلمداد می‌شود و اشتغال آنها به معنای نادیده گرفتن تأثیرگذاری عمیق بر حفظ بنیان خانواده‌ نیست؛ از سوی دیگر وقتی سخن از اشتغال بانوان به میان می‌آید می‌دانیم که منظور نفی نقش خانه‌داری و نادیده‌گرفتن وظایف همسر‌داری نیست. پشتیبانی آنها از مردان، تربیت فرزندان صالح، حفظ بنیان خانواده، توانمندی در پذیرش مسئولیت‌های مختلف، فعالیت‌های اجتماعی و سایر امور، در زمره رسالت‌های بانوان در جامعه محسوب می‌شود.
او ادامه داد: امروزه بانوان در جامعه با توانمندی‌هایی که از خود نشان داده‌اند می‌توانند از پس بسیاری مسئولیت‌ها از جمله مدیریت عرصه‌های فرهنگی، تولید، دانش، آموزش، تربیت، ورزش، هنر و تولید بر آمده و در کنار دغدغه‌های زندگی به سهولت وظایف اجتماعی‌ را هم انجام دهند و نقش ارزشمند این قشر موثر در جامعه را نمی توان نادیده گرفت، بنابراین به داشتن چنین بانوانی در منطقه و مدارس افتخار می‌کنم.

خبرنگار: سمیه نیک فکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار