کسب مقام‌ دوم‌ مسابقات نجوم‌ کشوری توسط دانش‌آموزی از اهالی خاور‌شهر

شهرری(پانا)- مدیر پژوهش‌سرای دانش‌آموزی رازی شهرری، از کسب مقام‌ دوم‌ مسابقات نجوم‌ کشوری با گرایش تولید‌محتوا توسط دانش‌آموزی از اهالی خاور‌شهر خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۰۴۷۶
لینک کوتاه کپی شد
کسب مقام‌ دوم‌ مسابقات نجوم‌ کشوری توسط دانش‌آموزی از اهالی خاور‌شهر

با اعلام نتایج اولین دوره مسابقات علمی پژوهشی دانش‌آموزان سراسر کشور، دانش‌آموز محمد بایسته‌تجاره از دانش‌آموزان مدرسه شهید‌موفقیان خاورشهر تحت پوشش آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری و از اعضا فعال پژوهش‌سرای زکریای‌رازی موفق به کسب مقام دوم کشوری نجوم با گرایش تولید‌محتوا از میان بیش از ده‌ها‌هزار دانش‌آموز شرکت‌کننده در این مسابقات شد.
ولی شکری مدیر پژوهش‌سرای دانش‌آموزی رازی شهرری، در تشریح این موفقیت اظهار کرد: قطب استانی نجوم مستقر در پژوهش‌سرای زکریای‌رازی با استفاده از ظرفیت علمی دبیر مربوطه، غلامحسین رستگارنسب و شادی حدادی از اعضای فعال انجمن نجوم ایران، در طول یک سال گذشته مراحل منطقه‌ای و استانی مسابقات نجوم را برگزار کرد. از میان بیش از 380 اثر ارسالی به دبیرخانه استانی، تعداد 21 نفر به عنوان تیم منتخب استان جهت شرکت در مسابقات کشوری انتخاب شدند و تا برگزاری مرحله کشوری مسابقات، اعضای انجمن نجوم ایران پشتیبانی از این تیم منتخب را بر عهده داشتند و در نهایت موفق به کسب 40 درصد از رتبه‌های برتر کشوری در سطح شهرستان‌های استان تهران از میان دانش‌آموزان ری یک و دو شدند.
شکری ضمن آرزوی توفیق برای دانش‌آموز محمد بایسته، این موفقیت را به خانواده او و تمامی دانش‌آموزان و همکاران به خصوص مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ری و دانش‌آموزان مدرسه شهید‌موفقیان و همچنین استاد راهنما دکتر محمد‌قاسم نژند تبریک گفت.

خبرنگار: سمیه نیک فکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار