در جلسه شورای معاونین و روسا و مدیران مناطق و نواحی ۱۹ گانه استان اردبیل تاکید شد؛
رصد دقیق اطلس دسترسی آموزشی دانش آموزان
اردبیل(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل بر رصد دقیق اطلس دسترسی آموزشی دانش آموزان در این استان تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان در جلسه شورای معاونین و روسا و مدیران نواحی و مناطق استان با اشاره به شرایط ویژه آموزش در کشور و استان، بر پیگیری و رصد نحوه ارائه خدمات آموزشی و تربیتی توسط همکاران فرهنگی در مناطق و نواحی او هدف از اطلس دسترسی آموزشی دانش آموزان در سه سطح مدرسه، منطقه و استان را حصول اطمینان از این که هیچ دانش آموزی از چرخه فعالیت های آموزشی و تربیتی محروم نباشد؛ عنوان کرد و گفت: در این راستا از مدیران نواحی و مناطق استان انتظار می رود که حساسیت بیشتری بر نحوه دریافت خدمات آموزشی بویژه در مدارس روستایی، عشایری و مدارس حاشیه شهر علی الخصوص در شهرهای اردبیل، مشگین شهر و پارس آباد داشته باشند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اختصاص زمان معین برای دیدار گروهی با مدیران در رابطه با نحوه دریافت خدمات آموزشی و تربیتی توسط تک تک دانش آموزان را یکی از اولویت های مهم آموزش و پرورش استان برشمرد و افزود: خروجی الگوی تلفیقی آموزشی در استان در نیمه اول سال تحصیلی مهم است چرا که نشانگر این خواهد بود که تا چه میزان اهداف آموزشی و پرورشی محقق شده است.
ناصری با اشاره به شروع امتحانات داخلی و امتحانات نهایی مدارس گفت: ارزیابی دقیق از میزان آموختههای دانش آموزان و مدرسه محوری اساس سنجش در این شرایط است.
ارسال دیدگاه