نظارت مستقیم و نزدیک در برگزاری امتحانات نهایی لازم و ضروری است

اردبیل(پانا) -مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت درکنار تمامی تمهیدات و اقدامات لازم، نظارت مستقیم و نزدیک در برگزاری امتحانات نهایی ضروری است.

کد مطلب: ۱۱۸۵۵۷۶
لینک کوتاه کپی شد
نظارت مستقیم و نزدیک در برگزاری امتحانات نهایی لازم و ضروری است

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، احمد ناصری،مدیرکل آموزش و پرورش استان در جلسه مدیران، روسا و کارشناسان سنجش مناطق و نواحی که بصورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: تمام تمهیدات، مقدمات، امکانات و شرایط مهیا شده است تا دانش آموزان بدون استرس، با آرامش و رعایت کلیه دستورالعمل های بهداشتی، در جلسه آزمون حاضر شوند.

او با بیان اینکه امتحانات دانش آموزان پایه نهم متوسطه در 573 آموزشگاه برگزار خواهد شد، بیان کرد: با رعایت تمامی شیوه نامه های بهداشتی سعی کنیم دانش آموزان استرسی برای حضور در جلسه آزمون نداشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: با افزایش حوزه های امتحانی پایه دوازدهم از 59 به 94 حوزه نشان از اهتمام ویژه آموزش و پرورش برای ایجاد فضایی سالم و امن برای دانش آموزان دارد.

ناصری همچنین از مدیران و روسای مناطق و نواحی خواست تا از تجمع والدین در مقابل مدارس جلوگیری کنند و یا حداقل از مکانی مناسب برای حضور این عزیزان استفاده شود.

بهرام پوردنیا ،رییس اداره سنجش آموزش و پرورش استان هم در این جلسه باعنوان اینکه 10 هزار و 718 نفر دانش آموز از 281 آموزشگاه در آزمون های نهایی پایه دوازدهم شرکت خواهند کرد، گفت: 94 حوزه برای برگزاری آزمون های پایه دوزادهم و 6 حوزه تصحیح در نظر گرفته شده است.

او خواستار بازدید مکرر از حوزه های امتحانی شد و به استفاده از شیوه نامه های بهداشتی تاکید کرد.

رییس اداره سنجش آموزش و پرورش استان همچنین اظهار کرد: بایستی محیطی سالم و با نشاط برای دانش آموزان مهیا کنیم تا نگرانی و استرسی در هنگام آزمون متوجه دانش آموزان نباشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار