انعقاد تفاهم نامه فی مابین اداره ورزش شهرستان ری و اداره آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری

شهر ری(پانا) -مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 ری از انعقاد تفاهم نامه ای مشترک مابین اداره ورزش شهرستان ری و اداره آموزش و پرورش ناحیه دوشهر ری به منظور برگزاری مسابقات ورزشی، کارگاه‌های آموزشی و کلاس‌های مربیگری خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۰۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد
انعقاد تفاهم نامه فی مابین اداره ورزش شهرستان ری و اداره آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری

مدیراداره آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری، ضمن تبریک انتصاب رئیس جدید رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری، طی گزارشی اهم فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی را تشریح و بر تلاش آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان شهرستان ری و تعامل با ارگان‌های شهرستان، حمایت همه جانبه و نگاه ویژه مسئولین این شهرستان برای محقق شدن اهداف تاکید کرد و خواستار توجه و حمایت بیش از پیش جهت ارتقا سطح کمی و کیفی ورزش شد.
علی‌یزدان‌پناه طی سخنانی ورزش شهرری را نیازمند حمایت هر چه بیشتر مسئولان دانست و افزود: با توجه به وضعیت بیکاری و نبودن اشتغال برای جوانان و نیز با توجه به بالا بودن آمار جوانان شهر این نیاز احساس می‌شود که برنامه‌ریزی مناسب برای استفاده این قشر از سوی مسئولین انجام شود.
اور در ادامه عنوان کرد: ایجاد بسترهای مناسب ورزشی در شهر باعث پیشگیری از انحرافات جوانان شده و داشتن جامعه ای سالم موجب پیشرفت و تعالی شهر خواهد شد.
در پایان یزدان‌پناه اظهار امیدواری کرد، در آینده با همکاری اداره ورزش و جوانان و مسئولین شاهد گسترش ورزش در تمامی نقاط شهرستان در ابعاد همگانی، قهرمانی و حرفه‌ای خواهیم بود.

خبرنگار:مریم ایمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار