مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت:

627 عنوان برنامه ورزشی، فرهنگی در دهه فجر در استان قزوین اجرا می‌شود

قزوین (پانا) - مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت به مناسبت دهه فجر ضمن افتتاح 8 طرح ورزشی بیش از 627 عنوان برنامه ورزشی، فرهنگی در استان قزوین اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۵۰۱۲۲
لینک کوتاه کپی شد
627 عنوان برنامه ورزشی، فرهنگی در دهه فجر در استان قزوین اجرا می‌شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان قزوین، عباس علایی مقدم در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه های دهه فجر که ظهر شنبه در استانداری برگزار شد اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن دهه فجر بیش از 627 عنوان برنامه متنوع ورزشی، فرهنگی تدارک دیده شده که در استان اجرا می شود.

وی اضافه کرد: 370 عنوان برنامه ورزشی، 40 عنوان برنامه فرهنگی، 57 عنوان برنامه در حوزه جوانان و بقیه در سایر بخش ها پیش بینی شده است.

علایی مقدم تصریح کرد: افتتاح 8 طرح ورزشی، تجلیل از مدال آوران مسابقات پارالمپیک، تجلیل از خانواده شهدای ورزشی از دیگر برنامه های دهه فجر است.

وی در ادامه بیان کرد: 40 خانه ورزش روستایی را آماده افتتاح در این ایام کرده ایم که تلاش می کنیم سه خانه دیگر نیز به آن اضافه شود تا بتوانیم 43 خانه ورزش روستایی را به مناسبت چهل و سومین سالگرد انقلاب به بهره برداری برسانیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین اظهار کرد: آذین بندی اماکن ورزشی، رژه موتورسواران در 12 و 22 بهمن، برگزاری مسابقات ورزشی ویژه دهه فجر از دیگر برنامه هایی است که امسال اجرا می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار