رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی سیستان و بلوچستان خبر داد:

پخش 1500 غذای نذری به مناسبت عید غدیر

زاهدان (پانا)- بمناسبت عید غدیر، اتحادیه انجمن های اسلامی ۱۵۰۰ غذای نذری را با کمک اعضای این اتحادیه در سطح شهر پخش کردند.

کد مطلب: ۱۱۱۵۹۷۵
لینک کوتاه کپی شد
پخش 1500 غذای نذری به مناسبت عید غدیر

محمدرضا سالاری، در گفن و گو با پانا، اظهار کرد: هدف از پخش اطعام به مناسبت عید غدیر، استناد به کلام امام صادق (ع) مبنی بر اطعام یک نفر به منزله اطعام یک میلیون نفر در این روز است.

او ادامه داد: این طرح با همکاری دانش آموزان عضو این اتحادیه، سازمان دانش آموزی و آموزش و پرورش زاهدان انجام شده و تمام مراحل توسط دانش آموزان صورت گرفته است.

رییس اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان، عنوان کرد: مشارکت در طرح های گوناگون برای فرهنگ سازی در بستر جامعه‌ و پایه گذاری فرهنگ علوی با همکاری تمام سازمان ها و نهادها میسر می‌شود و در این راستا تمام دستگاه ها باید مشارکت داشته باشند.

او با بیان اینکه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان همواره در پی ارتقای روابط عمومی دانش آموزان است، بیان کرد: توزیع اطعام با کمک دو گروه دوچرخه سوار و پیاده صورت پذیرفت و بصورت مستقیم توسط دانش آموزان انجام شد.

سالاری در پایان خاطرنشان کرد: در این ایام مبارک کمک هرچند کم نیز به منزله ثواب عظیم خواهد بود و طبق حدیثی از امام صادق (ع): هرکس در روز غدیر یک نفر را سیر کند، مانند آن است که یک میلیون نفر را سیر کرده است، توزیع این مقدار غذا شامل ثواب عظیمی خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار