برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس دانش‌آموزی و شورای دانش‌آموزی استانی به صورت مجازی در خوزستان

اهواز (پانا) - از ساعاتی پیش دهمین دوره انتخابات مجلس دانش‌آموزی و شورای دانش‌آموزی استانی به صورت مجازی در استان خوزستان آغاز شد.

کد مطلب: ۱۱۱۳۱۲۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس دانش‌آموزی و شورای دانش‌آموزی استانی به صورت مجازی در خوزستان

محمد رحیم کریمی مدیرسازمان دانش آموزی خوزستان در گفت و گو با پانا با اعلام این خبر افزود: امسال انتخابات دهمین دوره مجلس و شوراهای دانش آموزی که قرار بود بود در اسفند ماه سال گذشته برگزار شود، با توجه به شیوع کرونا ویروس به امروز ۱۵ مرداد ماه موکول شد که کلیه فرایند این انتخابات بصورت آنلاین صورت گرفته است.

کریمی با اشاره به تعداد کاندیدا و واجدین شرایط بیان کرد: تعداد کل کاندیداهای این دوره اعم از پسر و دختر در سطح استان خوزستان ۸۲ نفر هستند که شامل ۴۸ کاندید دختر و ۳۴ کاندید پسر هستند.

او در خصوص این موضوع عنوان کرد: واجدین شرایط رای دادن نیز ۲۶۸ نفر از دانش آموزان هستند که شامل ۱۴۲دختر و ۱۲۶ نفر پسر هستند که دختران به کاندیدای دختر و پسران به کاندیدای پسر رای خواهند داد.

او همچنین یادآور شد: دهمین دوره انتخابات مجلس و شوراهای دانش آموزی در گروه (ب) از ساعت ۸ صبح امروز آغاز شده و راس ساعت ۱۲ ظهر به پایان می رسد و چنانچه کاندیداها آرای مساوی کسب کنند انتخابات به دور دوم کشیده خواهد شد و حائز اکثریت آرا برنده این انتخابات خواهد بود.

گفتنی است تعداد دانش آموزان منتخب استان خوزستان در دهمین دوره مجلس دانش اموزی کشور 8 نفر است که از بین نفرات اول تا چهارم اعضای هیات رئیسه شورای دانش اموزی استان انتخاب می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار