در دیدار با کارشناسان سازمان دانش آموزی استان سیستان و بلوچستان مطرح شد؛

لزوم تلاش بر کار گروهی و دانش آموز محوری

زاهدان (پانا)_ مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان عنوان کرد اولویت اصلی این سازمان باید کار گروهی، دانش آموز محوری و فعالیت‌های اقتصادی به نفع دانش آموزان محروم این استان باشد.

کد مطلب: ۱۱۱۱۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد
لزوم تلاش بر کار گروهی و دانش آموز محوری

ناصر همت صبح امروز در دیدار با کارشناسان سازمان دانش آموزی استان سیستان و بلوچستان که در محل دفتر مدیر سازمان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهمترین شاخصه های مورد توجه در سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان باید دانش آموز محوری و دانش آموز باوری باشد.

او ادامه داد: خوشبختانه عمده فعالیت‌های فرهنگی این سازمان شامل مجلس دانش آموزی، خبرگزاری دانش آموزی پانا، تشکل پیشتازان و.. بر پایه فعالیت‌های مهارتهای اجتماعی طراحی شده است که در این زمینه برنامه های گسترده ای داریم.

مدیرسازمان دانش آموزی استان بیان کرد: ظرفیت خبرگزاری پانا می تواند در رشد اجتماعی دانش آموزان تاثیر به سزایی داشته باشد، زیرا این خبرگزاری با پتانسیل های بالقوه خود توانسته است به خوبی رسالت حقیقی خود را(تربیت نسل رسانه ای کشور) پرورش دهد.

او افزود: مجلس دانش آموزی ما نیز می تواند ارتباط بین دانش آموزان و مسئولین آموزش و پرورش را تسریع بخشد و به عنوان صدای دانش‌آموزان استان خواسته‌های به حق آنان را به گوش مسئولین آموزش و پرورش برسانند.

همت تصریح کرد: تشکل پیشتازان می تواند با آموزش مهارتهای مختلف به دانش آموزان در واقع تزریق خودباوری، توانایی حل مسئله و درک صحیح مسائل پیرامون را به آنان آموزش دهد.

او همچنین درباره اردوهای سازمان دانش آموزی نیز گفت: این اردوها باید بر اساس آموزش منش های دوازده گانه(ادب و خوش خلقی، راستی و درستی، یاری و مهربانی، دوستی با طبیعت، دیانت و معنویت، نظم پذیری و قانون مداری، میهن ، تلاش و حرفه جویی، شجاعت و دلیری، عدل و انصاف، مسئولیت پذیری و مشارکت جویی) باشد.

مدیر سازمان دانش آموزی استان در پایان تاکید کرد: باید فعالیت های اقتصادی این سازمان با نگاه کمک و حمایت از دانش آموزان کم برخوردار و بی بضاعت در چهارچوب اصول قانونی آن برنامه‌ریزی و گسترش یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار