معاون پژوهش و برنامه ریزی ستاد همکاری های حوزه علمیه و وزارت آموزش و پرورش:

آموزش سبک زندگی اسلامی در مدارس می تواند در پرورش دانش آموزان بسیار سودمندباشد

زاهدان (پانا) _ معاون پژوهش و برنامه ریزی ستاد همکاری های حوزه علمیه و وزارت آموزش و پرورش گفت : آموزش سبک زندگی اسلامی در مدارس می تواند موجب تربیت نسل انقلابی برای ایران اسلامی باشد.

کد مطلب: ۱۱۱۰۶۹۷
لینک کوتاه کپی شد
آموزش  سبک زندگی اسلامی در مدارس می تواند در پرورش دانش آموزان بسیار سودمندباشد

دکتر علیرضا رحیمی صبح امروز در جلسه با رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: انجمن اولیا و مربیان ظرفیت عظیمی است که می‌تواند در تمامی مسائل مرتبط با دانش آموزان مشارکت فعال داشته باشد.

او ضمن اشاره به برنامه (میز حضور)اولیا دانش آموزان در مدارس، ادامه داد: با توجه به اینکه همه مسئولان قطعا فرزندانشان در مدارس ما مشغول به تحصیل هستند، از این روی این ظرفیت را در جهت برخی تحولات درون مدرسه ای مهم ارزیابی کرد.

معاون پژوهش و برنامه ریزی ستاد همکاری های حوزه های علمیه افزود: یکی از برنامه‌های مهم ما با توجه به استفاده دانش‌آموزان از تلفن های هوشمند و استفاده از برنامه ملی شاد، معرفی فضای مجازی برای دانش آموزان و خانواده های آنان است که می‌توان در این زمینه از ظرفیت انجمن‌های اولیا و مربیان استفاده کرد.

او خاطر نشان کرد: آموزش استفاده صحیح از امکانات سودمند تلفن های همراه می‌تواند در سلامت روحی و روانی آنان نیز مفید باشد.

دکتر رحیمی در پایان با اشاره به فعالیت‌های بسیار مفید مبلغین دینی در مدارس تصریح کرد: به کارگیری تخصصی مبلغین در مدارس به صورت هدفمند می‌تواند برای خانواده ها در جهت تربیت نسل جوان و نوجوان بسیار مهم باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار