شهردار تبریز:

کمبود گوشت در سطح شهر وجود ندارد

کمپین «رحمت» با هدف توزیع گوشت بین نیازمندان راه اندازی شد

تبریز(پانا) - شهردار تبریز گفت: کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز این روزها که همه مردم درگیر ویروس کرونا هستند، با تمام توان فعال است.

کد مطلب: ۱۰۳۲۹۶۹
لینک کوتاه کپی شد
کمبود گوشت در سطح شهر وجود ندارد

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، ایرج شهین باهر در حاشیه بازدید از واحدهای مختلف بسته بندی، تولید و توزیع گوشت در کشتارگاه صنعتی تبریز اظهار داشت: کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز ساعات کاری خود را افزایش داده و با تمام کارکنان این روزها فعال است تا خللی در بحث تامین گوشت مردم به وجود نیاید.

او ادامه داد: با تلاش نیروهای سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز کمبود گوشت در سطح شهر وجود ندارد.

شهردار تبریز با اشاره به اینکه گوشت یکی از مهمترین ارزاق مورد نیاز شهروندان است، افزود: مشکلی در تامین گوشت وجود ندارد و تا پایان بیماری کرونا، گوشت مورد نیاز مردم تامین و با همین قیمت و به وفور بین شهروندان توزیع می شود. با افزایش تولید گوشت و افزایش فعالیت کشتارگاه، شهرداری اجازه سوء استفاده و افزایش قیمت گوشت به فرصت طلبان را نمی دهد.

شهردار تبریز ادامه داد: در این شرایطی که کشور درگیر ویروس کرونا است، باید همگی در راستای تامین ارزاق عمومی مردم و نظارت بر نحوه تامین و توزیع گوشت تلاش کنیم.

وی در ادامه از راه اندازی کمپین «رحمت» باهدف توزیع گوشت بین نیازمندان توسط شهرداری تبریز خبر داد و افزود: شهرداری و شورای شهر تبریز در اولین گام اجرای این کمپین ۱۰ گوساله به نیت سلامتی شهروندان مبتلا به بیماری کرونا و نیز عضو شورای شهر تبریز که درگیر این بیماری است و همچنین تعدادی از کارکنان شهرداری تبریز که به این ویروس مبتلا هستند، ذبح شد و گوشت این گوساله ها بین نیازمندان توزیع می شود.
شهردار تبریز همچنین گفت: در این کمپین سازمان کشتارگاه های صنعتی شهرداری تبریز آمادگی دارد که تمام نذورات مردم خیر و نیکوکار شهر تبریز را چه در قالب دام سبک و چه سنگین به صورت رایگان ذبح و گوشت آن را به صورت بهداشتی بسته بندی کند.
ایرج شهین باهر گفت: در این کمپین گوشت های بسته بندی شده بین تمام افرادی که به خاطر شیوع ویروس کرونا از کار بیکار شده اند و یا با مشکل مالی مواجه هستند توزیع می شود.
شهردار تبریز در پایان از تمام خیران شهر تبریز برای شرکت در این کمپین دعوت کرد و افزود: باید دست به دست هم دهیم تا بتوانیم کرونا را شکست دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار