در گفتگوی اختصاصی با پانا مطرح شد؛

آل هاشم: حضور مردم نشان دهنده پایبندی آنان به  اهداف مقدس امام(ره)، مقام معظم رهبری ، آرمان های شهیدان وانقلاب اسلامی است

تبریز(پانا) - امام جمعه تبریز گفت: مردم با همه مشکلاتی که دارند، پایبند اهداف مقدس امام(ره)، مقام معظم رهبری وآرمان های شهیدان وانقلاب اسلامی هستند.

کد مطلب: ۱۰۲۲۸۸۳
لینک کوتاه کپی شد
آل هاشم: حضور مردم نشان دهنده پایبندی آنان به  اهداف مقدس امام(ره)،  مقام معظم رهبری ، آرمان های شهیدان وانقلاب اسلامی است

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم درراهپیمایی ۲۲ بهمن ودر مصاحبه اختصاصی با خبرنگار پانا، گفت: مردم کشور ما همیشه سالگردپیروزی انقلاب اسلامی را گرامی می‌دارند؛ همانطور که سایر کشورها نیز جشن ها و گرامی داشتهایی برای خود دارند، به گونه ای که دردیگر کشورها تعداد خاصی از مردم به میدان می‌آیند و نیروهای مسلح رژه می روند.
وی افزود: این در حالی است که مردم ایران۴۱ سال در ایام دهه فجر به صحنه می‌آیند و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی می دارند.
امام جمعه تبریز خاطر نشان کرد: مراسم ۲۲ بهمن امسال چند ویژگی خاص دارد.اول اینکه سالگرد پیروزی انقلاب ، مصادف شده است با مراسم چهلم شهید سپهبد قاسم سلیمانی و دوم اینکه این راهپیمایی، اولین راهپیمایی بعد از گام دوم انقلاب اسلامی است.
وی به حضور پرشورمردم در این راهپیمایی اشاره کرد و گفت: ای حضور نشان دهنده این است که مردم با همه مشکلاتی که دارند، پایبند اهداف مقدس امام(ره) و مقام معظم رهبری وآرمان های شهیدان وانقلاب اسلامی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار