یکی از دلایل ایجاد مشکلات خانوادگی جدا شدن از فرهنگ دینی است

یزد(پانا)- امام جمعه بخش مرکزی یزد در جمع خادمیاران رضوی امامشهر یزد جدا شدن از فرهنگ دینی را یکی از دلایل ایجاد مشکلات خانوادگی دانست.

کد مطلب: ۱۰۰۸۱۹۳
لینک کوتاه کپی شد
یکی از دلایل ایجاد مشکلات خانوادگی جدا شدن از فرهنگ دینی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، «آیت الله سید محمد کاظم مدرسی» امام جمعه بخش مرکزی یزد در مراسم ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها که با حضور اهالی منطقه شهیدپرور و با همکاری کانون خادمیاران رضوی امامشهر برگزار شد، با اشاره به اهمیت جایگاه و فلسفه دستورات دینی، مهمترین عامل ایجاد مشکلات خانوادگی را دوری از دستورات دینی دانست.

وی با اشاره به آمار طلاق و مشکلات خانوادگی در کشور، اظهار داشت: بخش معظمی از مشکلات جامعه امروز به دلیل بی توجهی به فرهنگ دینی است.

امام جمعه بخش مرکزی یزد به آسیب های استفاده از ماهواره نیز گریزی زد و گفت: شبکه های ماهواره ای، مطالب موهنی را علیه دین، نماز، ائمه اطهار، مقدسات و امام زمان عج مطرح می کنند و اگر حتی بگوئیم ما به این مطالب گوش نمی دهیم، اما همین مطالب موجب ایجاد شبهه در ذهن نوجوانان و اعضای خانواده می شود که خیلی از مشکلات خانوادگی را به دنبال دارد.

وی به شخصیت آیت الله فیروز آبادی از علمای استان یزد نیز اشاره کرد و گفت: این عالم دینی صاحب آثار ارزشمندی همچون شرح کفایة الاصول،فضائل الخمسة من الصحاح السته، منتخب المسائل، خلاصة الجواهر و الفروع المهمة فی احکام الائمة است که مرجع خیلی از علما و دانشمندان دینی است.

لازم به ذکر است مراسم ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها و بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی باهمکاری هیئت ۱۴معصوم و خادمیاران رضوی باعنوان "ما بچه های مادر پهلو شکسته ایم" برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار