فرماندار اردبیل:

آموزش کار اجتماعی کودکان از ویژگی‌های بارز فعالیت‌های کانون است

اردبیل (پانا) - فرماندار اردبیل گفت: خلاقیت، رشد فکری و ذوقی و آموزش کار اجتماعی کودکان از ویژگی‌های بارز فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

کد مطلب: ۱۵۱۰۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
آموزش کار اجتماعی کودکان از ویژگی‌های بارز فعالیت‌های کانون است

به گزارش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل؛ سیدمحمد اعتماد اعجازی در آیین رونمایی از دیوارنگاری اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با عنوان «سرزمین من» گفت: کانون پرورش فکری از نهادهای فرهنگی موثر در کشور است و مربیان این مجموعه تلاشگر، پرورش فکر، خیال‌پردازی کودکان و نوجوانان را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه شخصیت افراد در دوران کودکی شکل می‌گیرد، اظهار کرد: آنچه در کودکی نهادینه می‌شود، مبنای رفتار و شخصیت بزرگسالی افراد است و با مسیر روشن و مناسبی که کانون در مقابل فرزندان ما قرار می‌دهد، آن‌ها را برای رسیدن به مدارج بالای علمی، هنری و حتی مسئولیت کمک می‌کند.

فرماندار اردبیل صیانت کودکان از فضای مجازی را مورد تأکید قرار داد و عنوان کرد: فضای زندگی با فضای مجازی ترکیب شده و با توجه به اینکه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از همین فضا است باید با کنترل و مراقبت بیشتر از فرزندانمان صیانت کنیم.

اعتماد اعجازی تصریح کرد: ظرفیت کانون، گسترده‌تر از اعضای فعلی است و خانواده‌ها و مدارس از این ظرفیت موثر استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های فرهنگی و هنری کانون، مورد حمایت فرمانداری اردبیل است و با واگذاری زمین از سوی شهرداری و شورای شهر، مشخص شدن پیمانکار و تخصیص اعتبارات اولیه، کار ساخت فرهنگی و هنری کانون در اردبیل آغاز شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار