مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل:

قصه‌های دفاع مقدس القا کننده حس غرور ، عظمت و افتخار هستند

اردبیل (پانا) - مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: قصه های دفاع مقدس القا کننده حس غرور ، عظمت و افتخار هستند.

کد مطلب: ۱۵۰۸۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد
قصه‌های دفاع مقدس القا کننده حس غرور ، عظمت و افتخار هستند

اسلام حسن زاده ، مربی امور فرهنگی مرکز شماره 5 کانون اردبیل وقصه گوی شرکت کننده در مهرواره قاسم های زمان ،اظهار کرد : قصه گویی دوران دفاع مقدس روایتگری غیرتمندی ایرانیان در اطاعت از ولی فقیه زمان برای دفاع از مرز ها و ناموس کشور برای نسل های آینده ساز است.

وی با بیان اینکه برای روایت این قصه ها به منابع مختلف منتشر شده در حوزه دفاع مقدس مراجعه می کند ، گفت: سطر به سطر دست نوشته ها ، وصایا و خاطرات شهدا ، رزمندگان حس غرور و افتخار را برای خوانندگان القا می کند.

قصه گوی داستان بزرگ مرد کوچک در توضیح خود افزود: این داستان فرازی از زندگی شهید نوجوان، مرحمت بالا زاده است که به خاطر سن کم اجازه  حضور در جبهه را نداشت اما با اصرار از مقام معظم رهبری که آن زمان رئیس جمهور کشور بودند ، مجوز اعزام به جبهه حق علیه باطل را دریافت کرد و در نهایت در سن سیزده سالگی در عملیات بدر به درجه رفیع شهادت رسید . 

این مربی فرهنگی خاطر نشان کرد : سیره شهدا الگوی واقعی برای زندگی و شهادت آن ها سند اقتدار و عظمت کشور است و امیدوارم این حرکت فرهنگی در ادای دین به جامعه ایثارگر مورد قبول واقع شده تا از شفاعت آنان در روز قیامت بهره مند شویم. 

منبع : مسیر آنلاین خبرنگار : دانش آموز : اسرا فاتحی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار