مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اردبیل:

شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی از ارکان مهم مرکز تصمیم‌گیری است

اردبیل (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اردبیل گفت: شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی از ارکان مهم مرکز تصمیم‌گیری این سازمان است.

کد مطلب: ۱۵۰۷۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد
شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی از ارکان مهم مرکز تصمیم‌گیری است

علی نعیمی در جلسه فصلی شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی استان اردبیل که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و رئیس شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی این استان و دیگر اعضا در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش اردبیل برگزارشد، ارکان مهم مرکز تصمیم‌گیری سازمان دانش‌آموزی را شورای برنامه‌ریزی این سازمان دانست.

نعیمی افزود: یکی از مهمترین اهداف تعلیم و تربیت، اجتماعی ساختن دانش‌آموزان یعنی آماده کردن آنان برای شرکت فعال و سازنده در زندگی اجتماعی، کسب آگاهی نسبت به حقوق اجتماعی خود و بهره‌برداری صحیح از آن و احترام به حقوق دیگران و همکاری با سایر افراد جامعه است و در این راستا شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی با توجه به وظایف خطیر آن، نقش بسیار مهم و ارزنده‌ای دارد.

وی ضمن ارائه گزارش عملکرد سازمان در ماه‌های گذشته، برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی استان در ماه‌های آتی از جمله  فرآیند جذب و سازماندهی، طرح تمشک (توانمندسازی، مشاوره و مددکاری، شادی و نشاط، کارآموزی ویژه دانش‌آموزان دوره تحصیلی متوسطه اول) همایش بزرگ یاوران مقاومت و نیز دوره‌های توانمندسازی ویژه دانش‌آموزان و مربیان را تشریح کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار