استاندار اردبیل:

دانش‌آموزان یکی از ارکان اصلی موفقیت کشور هستند

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل گفت: دانش‌آموزان به عنوان یکی از ارکان اصلی موفقیت کشور باید خوب درس بخوانند و در جایگاه‌های خوبی قرار بگیرند و با علم و دانش خود، تولید ثروت کنند.

کد مطلب: ۱۵۰۳۶۱۰
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان یکی از ارکان اصلی موفقیت کشور هستند

سیدحامد عاملی در آیین استانی زنگ مهر، ایثار و مقاومت که با حضور جمعی از مسئولان، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معلمان و اولیای دانش‌آموزان در دبیرستان دخترانه الزهرا(س) ناحیه 2 اردبیل برگزار شد، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، دانش‌آموزان را به عنوان سرمایه‌های اصلی کشور عنوان کرد و گفت: دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان مملکت، می‌کوشند تا خاطرات خوبی بسازند و در این مسیر، مدیون شهدایی هستیم که جان خود را پای انقلاب گذاشتند و باید تلاش کنیم تا همانگونه که شهدای کشور، زندگی خود را وقف عزت مردم کردند، ما مسئولان نیز امروز خود را وقف عزت مردم و علم‌آموزی دانش‌آموزان کنیم .

وی افزود: دانش‌آموزان به عنوان یکی از ارکان اصلی موفقیت کشور باید خوب درس بخوانند و در جایگاه‌های خوبی قرار بگیرند و با علم و دانش خود، تولید ثروت کنند و روزبه‌روز بر عزت کشور بیفزایند و در ابعاد مادی و معنوی افتخارآفرین باشند.

استاندار اردبیل عنوان کرد: کشور‌هایی که پیشرفت کردند، دانش‌آموزان آن‌ها برای پیشرفت علم و دانش و تکنولوزی تلاش کرده‌اند و چون مدرسه، محل رشد علم و دانش است و عنصر اصلی آن مدرسه است باید توجهی ویژه به آن داشت و مهم‌تر از آن باید جایگاه معلم و ارزش او روزبه‌روز افزایش یابد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: من هم مانند بیشتر دانش‌آموزان در زمانی که به مدرسه می‌رفتم، احساس می‌کردم که ثروت بهتر است اما بعد‌ها متوجه شدم که در دنیای امروز و آینده، چیزی که ثروت تولید می‌کند، علم است.

وی ادامه داد: کشور‌های دیگر نخبه‌های علمی ما را می‌برند، چون می‌دانند که اگر می‌خواهند در کشور خود دست به تولید ثروت بزنند، این تولید ثروت به دست علم صورت می‌گیرد؛ لذا اگر می‌خواهیم کشور و جامعه‌ای پیشرفته در جهان آینده باشیم باید همه به این پیشرفت فکر کنیم.

گفتنی است در حاشیه این مراسم از دانش‌آموزان برتر علمی، نخبگان، فرهنگیان و خانواده‌های و معظم  شهدا، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار