مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

پروژه مهر یکی از عظیم‌ترین پروژه‌های آموزش و پرورش است

اردبیل(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: پروژه مهر یکی از عظیم‌ترین پروژه‌های آموزش و پرورش است که نمادی از برنامه‌ریزی، همدلی و هماهنگی است.

کد مطلب: ۱۵۰۳۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد
پروژه مهر یکی از عظیم‌ترین پروژه‌های آموزش و پرورش است

کلام اله صفری به همراه شورای معاونین اداره کل آموزش وپرورش ، نمایندگان مجلس دانش آموزی وخبرنگار دانش آموزان پانا این استان ضمن حضوردرجلسه شورای شهر اردبیل که درسالن جلسه شورای شهراردبیل ترتیب یافته بود، با اشاره به اینکه اولویت اداره کل آموزش و پرورش استان خلق مدرسه‌ای شاداب و مهری با نشاط و ماندگار برای دانش آموزان در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ است گفت: پروژه مهر یکی از عظیم‌ترین پروژه‌های آموزش و پرورش است که نمادی از برنامه‌ریزی، همدلی، هماهنگی، هم‌افزایی، مدیریت کارآمد و ... است.

وی اظهار کرد : آموزش و پرورش استان اردبیل بر مدار سند تحول بنیادین قرارگرفته و کلید اصلی موفقیت آن برنامه ریزی است و مسیر تحول آموزش و پرورش در مدارس توسط معلمان و دانش آموزان رقم می‌خورد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: سیاست‌های کاری آموزش و پرورش استان اردبیل ، ارتقاء جایگاه معلم و دانش آموز در مدرسه ، توجه ویژه به مدارس دولتی محروم و آسیب پذیر و ارتقاء جایگاه ذینفعان مدارس یعنی دانش آموزان ، اولیا ، معلمان و مدیران در جامعه است.

صفری افزود: از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش استان ، افزایش درآمد‌های اختصاصی این اداره کل با مولد سازی ، تجاری سازی ، برج سازی و ... است.

گفتنی است در پایان، اعضای حاضر در جلسه نقطه نظرات و پیشنهادهای خود را بیان کردند.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار