نواختن زنگ جوانه‌ها ویژه کلاس هفتمی‌ها در مدارس استان اردبیل

اردبیل (پانا) - همزمان با سراسر کشور، زنگ جوانه‌ها ویژه کلاس هفتمی‌ها در مدارس استان اردبیل نواخته شد.

کد مطلب: ۱۵۰۲۸۰۴
لینک کوتاه کپی شد
نواختن زنگ جوانه‌ها ویژه کلاس هفتمی‌ها در مدارس استان اردبیل

کلام‌اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در آیین نواختن زنگ جوانه‌ها که به‌صورت نمادین در دبیرستان دوره اول متوسطه اندیشه آموزش و پرورش ناحیه یک اردبیل برگزارشد، اظهار کرد: آماده‌سازی مدارس، ثبت کتب درسی و بهسازی سرویس بهداشتی مدارس و تعمیرات کلاس‌های درس از جمله اموری بود که در تابستان امسال برای مدارس انجام شد تا دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید، آغازگر مسیر جدید علمی خود باشند.

صفری با بیان اینکه در کنار آموزش، توجه به مساله تربیت دانش‌آموزان نیز مهم است، افزود: ایمان به خدا و اعتماد به نفس و عزت ملی را در دانش‌آموزان تقویت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: علم فقط آموزش کتاب‌های درسی نیست و هر چیزی که برای رشد و تعالی انسان مفید است و انسان را به خدا نزدیک می‌کند، علمی مفید است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: سیاست‌های کاری آموزش و پرورش استان اردبیل، ارتقای جایگاه معلم و دانش‌آموز در مدرسه، توجه ویژه به مدارس دولتی محروم و آسیب‌پذیر و ارتقای جایگاه ذی‌نفعان مدارس یعنی دانش‌آموزان، اولیا، معلمان و مدیران در جامعه است.

این مراسم همراه با برنامه‌های شاد، معنوی و متنوعی نظیر اجرای نمایش، دکلمه خوانی و سرود خوانی برگزارشد. در پایان برنامه دانش آموزان با عبور از زیر کلام‌الله مجید وارد کلاس درس شدند تا با محیط مدرسه و کلاس آشنا شوند. این مراسم همچنین  به صورت زنده از شبکه سبلان صدا و سیمای مرکز اردبیل پخش شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار