مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

ارتقاء روند پیشرفت همه‌جانبه از اولویت‌های کاری آموزش و پرورش است

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ارتقاء روند پیشرفت همه‌جانبه در ابعاد مختلف آموزشی و پرورشی از اولویت‌های کاری آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۴۹۷۳۵۶
لینک کوتاه کپی شد
ارتقاء روند پیشرفت همه‌جانبه از اولویت‌های کاری آموزش و پرورش است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل، کلام‌الله صفری در جلسه مشترک شورای معاونین اداره کل با مدیران و رؤسای آموزش و پرورش نواحی و مناطق نوزده‌گانه استان اردبیل که با محوریت «پروژه مهر» در مرکز آموزشی، رفاهی فرهنگیان اردبیل برگزار شد با بیان اینکه پروژه مهر و آغاز سال تحصیلی، مهمترین اولویت در آموزش و پرورش استان است، افزود: ارتقای روند پیشرفت همه‌جانبه در ابعاد مختلف آموزشی و پرورشی در سطح استان و سرآمد بودن از اولویت‌های کاری آموزش و پرورش است.

وی گفت: فعالیت ستاد پروژه مهر ۱۴۰۳ آموزش و پرورش استان اردبیل با هدف تمهید مقدمات لازم برای بازگشایی باشکوه مدارس در سال تحصیلی آتی از اوایل اردیبهشت آغاز شده و تا ۱۵ مهر ادامه خواهد داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: همه اقدامات مورد نیاز برای از سر گیری فعالیت مدارس از جمله صدور ابلاغ معلمان، شاداب‌سازی مدارس، ایمن‌سازی وسایل ورزشی، تدوین برنامه هفتگی، ثبت‌نام دانش‌آموزان و کلاس‌بندی آن‌ها در این پروژه باید تا چند روز آینده به پایان برسد.

صفری تاکید کرد: تهیه و تدوین پوشه پروژه مهر و رصد روزانه آمار و اطلاعات ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس و کتب درسی و همچنین صدور و تایید ابلاغ‌ها توسط مدیران و رؤسای نواحی و مناطق انجام شود.

وی همچنین بازدید کیفی از مدارس استان در قالب پروژه مهر در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش را بسیار مهم ارزیابی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار