مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل خبر داد:

آمادگی زیرساخت ارتباطی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در اردبیل

اردبیل( پانا) - مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل از تمهید شرایط و آمادگی زیرساخت‌های ارتباطی این استان برای برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۸۱۷۰۸
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی زیرساخت ارتباطی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در اردبیل

شهریار سرداری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به سامانه مورد استفاده برای احراز هویت رای‌دهندگان، وضعیت اتصال اینترنت در نقاط مورد نظر به عنوان شعبه‌های رای‌گیری ثابت در نقاط مختلف استان بررسی و تمهید‌های لازم در این زمینه برای شعبه‌های سیار هم در نظر گرفته شده است.

وی افزود: اردبیل در انتخابات پیشین مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، جزو ۱۰ استانی بود که در ۹۹ درصد شعبه‌های رای‌گیری آن، اتصال به اینترنت و فرآیند احراز هویت رای‌دهندگان به صورت کامل برخط انجام شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: افزون بر ۳۰ سایت ارتباطی در نقاط روستایی استان تاکنون راه‌اندازی شده که بخشی از مشکلات موجود در این حوزه را نیز برطرف خواهد کرد.

سرداری تاکید کرد: با توجه به اقدام‌ها و برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، تمام زیرساخت‌های مورد نیاز برای تامین ارتباطات امن و پایدار در روز انتخابات فراهم شده و تاکنون هم مشکل خاصی گزارش نشده است.

وی از اداره‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌ها درخواست کرد که برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل در زیرساخت‌های ارتباطی از یک روز پیش از انتخابات از هرگونه حفاری در مسیر‌های فیبر نوری خودداری و در صورت لزوم هر گونه اقدام در این زمینه را با اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل هماهنگ کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار