رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری اردبیل:

خدمات سرویس مدرسه تنها از طریق ثبت‌نام در سامانه «سپند» ارائه می‌شود

اردبیل (پانا) - رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری اردبیل گفت: از ابتدای خرداد، ثبت درخواست سرویس حمل‌ونقل دانش‌آموزی در سامانه «سپند» آغاز شده و ثبت‌نام در این سامانه الزامی است.

کد مطلب: ۱۴۷۸۶۶۸
لینک کوتاه کپی شد
خدمات سرویس مدرسه تنها از طریق ثبت‌نام در سامانه «سپند» ارائه می‌شود

عاطف محمدنژاد در گفت‌وگو با خبرنگاران از شروع ثبت درخواست والدین دانش‌آموزان برای سرویس مدرسه خبر داد و اظهار کرد: والدین برای ثبت‌نام سرویس مدارس فرزند دانش‌آموز خود باید به سامانه «سپند» مراجعه کنند.

وی گفت: ثبت درخواست والدین جهت دریافت خدمات سرویس مدرسه در سامانه پایش ناوگان دانش‌آموزی «سپند» برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از اول خرداد سال جاری آغاز شده و استفاده از سامانه سپند برای ثبت‌نام سرویس مدارس الزامی است.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری اردبیل با اشاره به ماده ٢٧ این آیین‌نامه تصریح کرد: به منظور برنامه‌ریزی و تامین ناوگان مورد نیاز حمل‌ونقل دانش‌آموزی، والدین موظف‌اند تا ابتدای تیرماه اقدام به ثبت درخواست خود در سامانه «سپند» کنند.

محمدنژاد افزود: در سامانه سپند، اطلاعات مربوط به رانندگان، خودروها و مسیرهای سرویس مدارس به‌طور کامل ثبت و در دسترس والدین قرار می‌گیرد. همچنین به منظور افزایش سطح کیفیت و ایمنی این حوزه، امکان نظارت برخط بر نحوه سرویس‌دهی ناوگان نیز در این سامانه فراهم شده است.

وی از شرکت‌های واجد شرایط جهت همکاری و ارائه خدمات حمل‌ونقل به دانش‌آموزان دعوت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار