مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد:

توزیع کارت ورود به جلسه ۳۶ هزار دانش‌آموز اردبیلی

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ۳۶ هزار دانش‌آموز پایه دهم، یازدهم و دوازدهم در استان اردبیل، کارت ورود به جلسه آزمون نهایی را دریافت کردند.

کد مطلب: ۱۴۷۶۱۱۰
لینک کوتاه کپی شد
توزیع کارت ورود به جلسه ۳۶ هزار دانش‌آموز اردبیلی

کلام‌اله صفری با اعلام این خبر اظهار کرد: به دنبال اختلال در سامانه توزیع کارت ورود به جلسه دانش‌آموزان برای آزمون نهایی در سطح کشور از عصر دیروز با فعال شدن سامانه، فعالیت مناسبی در نواحی و مناطق آموزش و پرورش جهت توزیع کارت ورود به جلسه دانش‌آموزان با همکاری مدیران مدارس انجام می‌شود.

وی به راه‌اندازی میز خدمت در آموزش و پرورش نواحی و مناطق 19گانه استان اشاره کرد و گفت: در این 19 منطقه و ناحیه آموزش و پرورش استان با همراهی مدیران، کار پرینت و ارائه کارت ورود به جلسه دانش‌آموزان انجام شده و این امر از طریق سامانه نیز در حال انجام است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: با لغو امتحانات روزهای یک‌شنبه و دوشنبه (30 و 31 اردیبهشت) این امتحانات در روزهای 27، 29 و 31 خرداد برای داوطلبان پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم برگزار خواهد شد تا شاهد حضور دانش‌آموزان در آزمون با خیال راحت‌تر باشیم.

صفری خاطرنشان کرد: 36 هزار داوطلب پایه دهم، یازدهم و دوازدهم خود را برای آزمون نهایی به‌صورت سراسری آماده می‌کنند که در بیش از 99 حوزه امتحانی در سطح استان، آزمون آن‌ها برگزار خواهد شد.

وی گفت: 6 هزار و 500 دانش‌آموز و داوطلب آزاد نیز برای ترمیم نمره ثبت‌نام کردند که کارت ورود به جلسه آن‌ها در حال توزیع است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: اگر داوطلبی به هر عنوان نتوانست تا روز سه‌شنبه (اول خرداد) کارت ورود به جلسه خود را دریافت کند برای حضور در آزمون اول خرداد باید با شناسنامه عکسدار در مدرسه حاضر شود تا امکان صدور کارت و حضور او در آزمون از طریق حوزه‌های امتحانی فراهم آید.

صفری در ادامه سخنان خود یادآور شد: خانواده‌ها در صورتی که نتوانند کارت ورود به جلسه را از سامانه دریافت کنند، می‌توانند با مراجعه به نواحی و مناطق آموزش و پرورش و میز خدمت دایر شده در این نواحی، مناطق و همچنین مدارس نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کنند.

وی تصریح کرد: مشکل به‌وجودآمده به‌صورت سامانه‌ای و در سطح ملی بوده که با رفع آن انتظار می‌رود آزمون نهایی را در سطح مطلوب و کیفی در سطح استان اردبیل همچون سایر مناطق شاهد باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار