در پیام مشترک امام جمعه و استاندار اردبیل عنوان شد؛

رئیسی ولایی‌ترین رئیس‌جمهور تاریخ ایران بود

اردبیل (پانا) - امام جمعه و استاندار اردبیل در پیام مشترکی اعلام کردند آیت‌الله رئیسی، بااخلاص‌ترین، ولایی‌ترین، پرکارترین، محبوب‌ترین و باتدبیرترین رئیس‌جمهور تاریخ ایران بود.

کد مطلب: ۱۴۷۶۰۸۸
لینک کوتاه کپی شد
رئیسی ولایی‌ترین رئیس‌جمهور تاریخ ایران بود

آیت‌الله سیدحسن عاملی (نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل) و سیدحامد عاملی (استاندار اردبیل) در پی شهادت رئیس‌جمهور و همراهانشان، پیام تسلیت مشترک صادر کردند.

در متن این پیام تسلیت آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

وَمَنْ یَخْرُجْ مِنْ بَیْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَى اللَّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَى اللَّهِ وَکَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَّحِیمًا

با سینه‌ای مملو از غم و اندوه و با چشمی اشکبار در شهادت ریاست محترم جمهور حضرت آیت‌الله رئیسی و برادر عزیزمان حضرت آیت‌الله آل‌هاشم و وزیر خارجه انقلابی و پرتلاش، جناب آقای دکتر امیرعبداللهیان و سایر همراهان رئیس‌جمهور محترم، داغدار و عزادار شدیم. این ضایعه بزرگ را به محضر امام زمان(عج) و مقام معظم رهبری و ملت بزرگ و خانواده‌های داغدار تسلیت عرض می‌کنیم و برای این افتخارات بزرگ کشور، علوّ درجات و برای بازماندگان، خلفیت خداوندی را مسالت داریم. بدون تردید باید از سر تحقیق گفت: این سید جلیل‌القدر و باصفا، بااخلاص‌ترین، ولایی‌ترین، پرکارترین، محبوب‌ترین، خستگی‌ناپذیرترین و باتدبیرترین ریاست جمهور تاریخ ایران عزیز بود. او اصلاحات بسیار اساسی و زیربنایی را با همت ستودنی، شروع کرده بود و بالاخره در راه خدمت و ایجاد عزت برای ملت عزیز، جان خود را از دست داد.

این حادثه که صرفاً با مشیّت الهی صورت گرفت، ما را از سازندگی، پیشرفت، سرعت عمل و کار جهادی باز نخواهد داشت و با توان مضاعف و عزم ملی ملت بزرگ، ایران عزیز را به ذُروه پیشرفت و توسعه و عزت خواهیم رساند. روحانیت عزیز برای اقتدار و اعتلای کشور، قربانی‌های خطیری در طول تاریخ تقدیم کرده و این سلسله با افتخار ادامه دارد. حضرت آیت‌الله رئیسی و حضرت آیت‌الله آل هاشم با اهدای جان عزیز خود در مسیر عزت کشور اسلامی بر وزن و شرف دفتر ایثار و جانفشانی روحانیت افزودند.

از اهالی مکرم و حق‌شناس استان می‌خواهیم مثل همیشه با حضور حماسی خود در مراسم تجلیل از آن بزرگان، مقام خدمت و خدمتگزاران بزرگ کشور را گرامی بدارند.

اللهم احشرهم مع موالیهم المعصومین و ائمتهم الهادین المهدیین بحق محمد و آله الطاهرین

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار