اختتامیه جشنواره حضرت علی اکبر(ع) آغاز شد

خبرگزاری پانا: اختتامیه جشنواره حضرت علی اکبر(ع) لحظاتی پیش و با حضور وزیر ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان لشگری و کشوری آغاز شد و قرار است رئیس جمهور نیز تا ساعتی دیگر در این مراسم حاضر شود.

کد مطلب: ۹۸۶۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، اختتامیه جشنواره حضرت علی اکبر(ع) لحظاتی پیش در هتل المپیک و با حضور وزیر ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان لشگری و کشوری آغاز شد.

در این مراسم 53 جوان برتر کشور در عرصه های فرهنگی، هنری، اجتماعی، اقتصادی، علمی معرفی و تجلیل خواهند شد.

این جشنواره در 15 بخش جوان و قرآن، طلبه جوان، جوان و طنز و ادبیات، جوان و کار آفرینی، فیلم جوان، جوان و موسیقی، کشاورز و روستایی جوان، جوان و هنرهای نمایشی، جوان و علم و فن آوری، جوان و رسانه، جوان و فعالیت­های اجتماعی، جوان و هنرهای تجسمی، جوان ایرانی خارج از کشور، سرباز جوان، جوان با توانایی‌های خاص(جوان معلول) برگزار شد.

در سال 1391 نیز وزارت ورزش و جوانان با همکاری دستگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط با حوزه جوانان، جشنواره حضرت علی‌‌اکبر(ع) را با هدف بررسی دستاوردهای جوانان در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، اجتماعی، اقتصادی و انتخاب و تقدیر از برترین‌های هر حوزه برگزار کرد.

هدف از برگزاری این جشنواره کشف استعدادهای جوان ایرانی، ایجاد انگیزه مضاعف در جوانان افزایش مشارکت جوانان در فعالیت ها، ایجاد مشارکت آنها در مسائل مختلف کشور است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار