امام جمعه شهرستان شهریار:

دوران جوانی بهترین دوران زندگی انسان است

خبرگزاری پانا: امام جمعه شهرستان شهریار به مناسبت روز جوان و میلاد شبه پیغمبر(ص) حضرت علی اکبر(ع) در جمع مسئولان و فرهنگیان اداره آموزش پرورش گفت:دوران جوانی بهترین دوران زندگی انسان است.

کد مطلب: ۹۷۷۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبر گزاری پانا، مراسم روز جوان در اداره آموزش وپرورش شهرستان شهریار با حضور ائمه جمعه شهرستان شهریار و اندیشه و نماینده مردم شریف شهرستانهای شهریار ،قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی،رئیس اداره آموزش وپرورش شهرستان شهریار ومعاونت های اداره آموزش وپرورش ،مسئول سازمان دانش آموزی آموزش پرورش شهرستان شهریار وفرهنگیان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین موسی سالمی در این مراسمبیان داشت:دوران جوانی از بهترین دوران زندگی انسان استو این مرحله از زندگی هر چه پربار تر و با معنویت تر طی شود پایان عمر خود و به طور جد عاقبت به خیری را در پیش خواهد داشت.

وی در ادامه عنوان کرد:دوران جوانی اگر انسان به کسب علم و دانش ومعرفت بپردازد و همچنین مهنویت و خصایص خوب را کسب کند راه تجلی ورسیدن به خدا را به راحتی طی خواهد کرد و در این راه هیچگاه لغزشی نخواهد داشت و اگر در این دوران خصیصه بدی را به خود بگیرد این نکته مهم است که اگر به طور مداوم و تا آخر عمر با این خصیصه زنگی کند در پایان عمر نمیتواند ترک عادت کند اما در آغز دوران جوانی میتواند این مهم را انجام دهد.

امام جمعه شهرستان گفت:ما اگر بخواهیم جامعه ای پویاداشته باشیم باید به جوانان بیشتر اهمیت داده و برنامه های مناسب وهدایت گری را برای انها در نظر داشته باشیم زیرا اینها اینده سازان این مرز وبوم هستند و هرچه در جوانی بیاموزند به طور حتم پایه گذار دوران میانسالی وی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار