معاونت فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری شیراز خبر داد:

برگزاری همزمان دو پیاده روی خانوادگی در شیراز به مناسبت نیمه شعبان

خبرگزاری پانا: معاونت فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری شیراز، جمعه، 31 خرداد و در آستانه فرا رسیدن نیمه شعبان، اقدام به برگزاری همزمان دو پیاده روی در در دهپیاله و باغ جنت شهر شیراز کرده است.

کد مطلب: ۹۷۶۷۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محمد فرخ زاده در این خصوص اظهار داشت: اجرای برنامه های مناسبتی و ورزشی در نقاط مختلف شهر شیراز از سال 90 در دستور کار این معاونت قرار گرفته و در همین رابطه برگزاری پیاده روی خانوادگی در یک نقطه را متوقف کردیم و با برنامه ریزی در تمامی مناطق 9 گانه شهرداری شیراز این برنامه ها در حال انجام است.


وی با اشاره به اینکه جمعه این هفته همزمان در دو نقطه از شهر شیراز برنامه پیاده روی خانوادگی به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان را اجرا می کنیم، گفت: منطقه دهپیاله واقع در بلوار رحمت، ابتدای بلوار ابوذر غفاری و باغ جنت واقع در بلوار امیرکبیر، ساعت 6:30 صبح روز جمعه 31 خرداد میزبان شهروندان شیرازی خواهد بود.


معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری شیراز همچنین خاطرنشان کرد: در این برنامه ها پس از انجام پیاده روی و ورزش های صبحگاهی، شهرداران مناطق، گزارش هایی را در زمینه روند اجرایی امور مناطق خود به شهروندان حاضر ارائه می کنند و پس از آن نیز با قرعه کشی به شرکت کنندگان جوایزی از جمله دوچرخه و لوازم ورزشی اهدا می شود.


فرخ زاده از عموم همشهریان به ویژه شهروندان ساکن در مناطق چهار و 9 شیراز شامل محلات والفجر، ایثار، گلشن، احمدآباد و سجادیه و مناطق دو و پنج شیراز شامل محلات کوزه گری، کوشک میدان و شیخ علی چوپان برای شرکت در این پیاده روی ها دعوت کرد و گفت: مشارکت و همراهی شهروندان در برگزاری چنین برنامه هایی باعث رونق بخشی به آن می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار