تشکیل ستادبرگزاری انتخابات شورای دانش آموزی درشهر قدس

شهر قدس (پانا) - ستاد بیست و دومین دوره انتخابات شورای دانش آموزی با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش در اداره آموزش و پرورش شهر قدس برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۲۹۱۲
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل ستادبرگزاری انتخابات شورای دانش آموزی درشهر قدس

محمد قاسمی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهر قدس در جلسه ستاد برگزاری بیست ودومین دوره شورای دانش آموزی که با شعار شورای دانش آموزی، طلایه دار گام دوم انقلاب، در یکم آبان ماه 98 در مدارس سراسر کشور برگزار خواهد شد، شورا را یکی از پنج رکن اصلی آموزشگاه نام برد، که نشان از اهمیت و جایگاه قانونی و حقوقی شورای دانش آموزی در هر آموزشگاه دارد.

او در ادامه افزود: شما اگر مدارسی که شورای دانش آموزی در آن مدارس نقش آفرین بوده بررسی نمایید، خواهید دید که آن آموزشگاه از پویایی، نشاط و کیفیت مناسب در امور آموزشی و پرورشی برخوردار است.

قاسمی همچنین به نقش پر رنگ شورای دانش آموزی در فعالیت های مدرسه اشاره کرد و گفت:مدیران و معاونین پرورشی باید در تصمیم‌گیری های مدرسه از نظرات و ایده های دانش آموزان شورا استفاده کنند و دانش آموزان را برای نقش آفرینی در جامعه آماده کنند.

در ادامه محمود محمدی کارشناس اردوهای اداره آموزش و پرورش شهر قدس در خصوص برگزاری متمرکز انتخابات شورای دانش آموزی در آموزشگاه ایثار خبر داد .

/خبرنگار :شایان میدانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار