محور فعالیت های آموزش و پرورش سند تحول بنیادین است

رشت(پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت:ضروری است مدیران آموزش و پرورش در کنار سند تحول بنیادین، قوانین انجمن اولیا و مربیان، مدارس غیر دولتی و مدارس هیئت امنایی را در اجرای برنامه های مختلف مورد توجه قرار دهند.

کد مطلب: ۸۷۳۷۸۲
لینک کوتاه کپی شد
محور فعالیت های آموزش و پرورش سند تحول بنیادین است

نادر جهان آرای با اشاره وظیفه ذاتی آموزش و پرورش در فرهنگ سازی گفت: فرهنگ همواره در حال تولید و زایش است و باید تلاش کنیم فاصله بین فرهنگ عمومی و رسمی کاهش یابد. وی با انتقاد از به درازا کشیدن برخی پروژه های آموزش و پرورش در گیلان خاطرنشان کرد: به عنوان نمونه ساخت سالن اجتماعات پس از 23 سال هنوز به پایان نرسیده است. مدیرکل آموزش و پرورش با تأکید بر لزوم بازنگری نرم افزاری در به کارگیری نیروی انسانی گفت: جابجایی نیروها باید با تکیه بر شایسته سالاری ، تجربه و همچنین در جهت پویایی سازمانی انجام شود.

جهان آرای در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به افتتاح راه آهن قزوین _ رشت اظهار داشت: لازم است مدیران آموزش و پرورش دستاوردهای دولت را از تریبون های عمومی به ویژه در جایگاههای رفیع نماز جمعه با قدرت بیان کنند. وی افزود: آموزش و پرورش باید به دغدغه عمومی تبدیل شود و در این راستا استفاده از ظرفیت های شورای آموزش و پرورش، مسئولان اجرایی، خیران و ائمه جمعه در ارتقای نظام تعلیم و تربیت ضروری است. مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به ضرورت کیفیت بخشی آموزشی خاطرنشان کرد: کیفیت آموزش نباید زیر تأثیر مسایل مالی قرار گیرد و مدیران مدارس مجاز به دریافت اجباری هزینه ها از اولیا نیستند. جهان آرای با اشاره به الکترونیکی بودن برگزاری امتحانات دی ماه از مدیران مدارس خواست تمهیدات لازم را در تجهیز حوزه های آزمون بیندیشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار