همایش شورای دانش آموزی مدارس شهرستان سمیرم برگزار شد

سمیرم، اصفهان (پانا) - همایش شورای دانش آموزی با شرکت اعضا و فعالین شورای دانش آموزی و با حضور مدیرآموزش و پرورش سمیرم ومعاون پرورشی در سالن اجتماعات هنرستان خیام برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۷۲۰۹۱
لینک کوتاه کپی شد
همایش شورای دانش آموزی مدارس شهرستان سمیرم برگزار شد

در این همایش مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمیرم با تبریک هفته وحدت و ولادت پیامبر آزادی،آگاهی و عرفان بیان داشت:مدارس باید دانش آموز محور باشند و دانش آموزان در برگزاری برنامه های تاثیر گذار باشند.

محمد نادری افزود:شوراهای دانش آموزی نماینده همه دانش آموزان هستند و می بایست با همکاری اولیا مدرسه و دانش آموزان و برقراری ارتباط دوسویه نقش تأثیرگذاری در انجام رسالت خود داشته باشند.

وی گفت: شوراهای دانش آموزی چشمان بیدار در مدارس هستند و باید نسبت به فعالیت ها و کارها شناخت داشته باشند و ضمن مشارکت در آن،راهکارهای اساسی خود را ارائه دهند و به وظیفه این تشکل ها با درک واقعی عکس نمایند.

حبیب الله قاسمی معاون پرورشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سمیرم هدف از برگزاری این همایش را تقویت جایگاه شوراهای دانش آموزی، تشویق شوراهای برتر و ایجاد انگیزه در بین دانش آموزان و افزایش مهارت های آنان اعلام کرد.

در ادامه هر یک از روسای شوراهای مدارس دیدگاهها و مشکلات مدارس خود را بیان نمودند و مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمیرم ضمن پاسخ به سوالات دانش آموزان در مورد اهداف تشکیل شوراهای دانش آموزی و نقش آنها در بهبود امور مدارس و نیز مدرسه بدون شکست توضیحات لازم را بیان نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار