گردهمایی مدیران دوره ابتدایی منطقه پیربکران برگزار شد

پیربکران، اصفهان (پانا) - جلسه ویژه مدیران دوره ابتدایی در پژوهشسرای دانش آموزی شهدای هسته ای منطقه پیربکران برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۶۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی مدیران دوره ابتدایی منطقه پیربکران برگزار شد

رئیس اداره در آغاز جلسه به ماده ۴۷ آیین نامه اجرایی مدارس اشاره کرد و مدیران مدارس را موظف دانست پرونده تحصیلی کلیه دانش آموزان را بررسی و چنانچه دانش آموزی برخلاف مقررات ثبت نام شده باشد، نسبت به هدایت او اقدام کنند.

وی در ادامه به شناسایی دانش آموزان مستعد و توانمند اشاره کرد و همکاری با مراکز وابسته به آموزش و پرورش را جهت تقویت بنیه علمی، فرهنگی و مذهبی دانش آموزان ضروری دانست.

رئیس اداره در ادامه به برنامه ویژه مدرسه در سال تحصیلی جاری اشاره کرد و گفت: برنامه ویژه مدرسه در برخی مدارس متوسطه اول و دوره دوم ابتدایی اجرا می‌شود. این برنامه در راستای راهکار ۵-۵ سند تحول و ۲-۱۳ برنامه درسی ملی است و در این طرح از مدارس خواسته می‌شود تا دو ساعت از ساعات آموزشی را در هفته آزاد کنند و دوساعت آزاد شده از برنامه درسی به کارهای پرورشی و فعالیت‌های مهارتی اختصاص می‌یابد. وی اجرای این طرح را در راستای سیاست مدرسه محوری و از اقدامات تحول آفرین منطبق با سند تحول بنیادین اعلام کرد.

تولید محتوای الکترونیکی پایه ششم، توجه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، توسعه فرهنگ نماز، تقویت سبک زندگی اسلامی- ایرانی، برنامه ریزی جهت آموزش خانواده و تاکید بر امر پژوهش در بین معلمان از موارد بیان شده در این جلسه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار