‍ مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در حاشیه مراسم تشییع شهدای تروریستی در اهواز:

مردم ایران زیر سایه ولایت تا آخرین قطره خون  از نظام جمهوری اسلامی ایران پاسداری می کنند

 نسل شهید فهمیده ها هنوز در این کشور زنده است

اهواز (پانا) -مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: دانش آموزان ، معلمان و مردم همیشه در صحنه کشور اسلامی ایران تا آخرین قطره خون و تا آخرین نفس از موجودیت و عزت اسلامی ، دینی و ملی ایران اسلامی دفاع می کند.

کد مطلب: ۸۵۶۵۷۷
لینک کوتاه کپی شد
مردم ایران زیر سایه ولایت تا آخرین قطره خون  از نظام جمهوری اسلامی ایران پاسداری می کنند

محمد تقی زاده امروز در حاشیه مراسم تشییع شهدای تروریستی اهواز گفت: جامعه فرهنگیان استان خوزستان این جنایت را قاطعانه محکوم می کند.

وی افزود: حامیان تروریست بدانند که نسل شهید فهمیده‌ها هنوز در این کشور زنده است و از انقلاب اسلامی ایران، نظام جمهوری اسلامی و خون شهدا حمایت و پاسداری می‌کند و اطمینان داشته باشند که کشور ایران به تجزیه طلبان سپرده نخواهد شد.

تقی زاده اضافه کرد: تمامی دانش آموزان، معلمان و مردم همیشه در صحنه کشور اسلامی ایران تا آخرین قطره خون و تا آخرین نفس از موجودیت و عزت اسلامی، دینی و ملی ایران دفاع می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به استقبال چشمگیر و حضور پرشور مردم شهید پرور خوزستان در مراسم تشییع شهدای تروریستی اهواز گفت: اگر تصاویر حضور گسترده مردم در مراسم تشییع شهدا منتشر شود، جهانیان خواهند فهمید که انقلاب اسلامی ایران تا ابد زنده است و مردم این کشور با ایثار، شهادت و از خودگذشتگی از این نظام حمایت می‌کنند.

تقی زاده حرکت تروریستی 31 شهریور در اهواز را یک حرکت کور دانست و تصریح کرد: این افراد هنوز پی به ماهیت نظام نبرده اند و مطمئن باشند که مردم ایران در زیر سایه ولایت از نظام حمایت می کنند.

مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز صبح امروز با حضور مسئولان ملی، استانی و جمع کثیری از مردم از مقابل حسینیه ثارالله به سمت چهار راه زند آغاز شد و تا گلزار شهدا ( بهشت آباد) اهواز ادامه دارد.

فرهنگیان و دانش آموزان خوزستان نیز امروز همگام با سایر اقشار جامعه در تشییع شهدای حمله تروریستی اهواز حضور چشمگیری داشتند و این جنایت را محکوم کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار