مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس:

ملت ایران حامی آرمان های فلسطین است

اهواز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در این چهل سال مردم کشور ایران ثابت کرده اند که همواره از آرمان های سرزمین فلسطین به صورت جدی پیشتیبانی و حمایت می کنند.

کد مطلب: ۸۲۷۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد
ملت ایران حامی آرمان های فلسطین است

محمد تقی زاده امروز در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: روز قدس جزء اصول انقلاب اسلامی است و حضرت امام (ره) در اوایل انقلاب، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس که روز حمایت از مظلومین است، نام گذاری کردند.

وی افزود: در این چهل سال مردم کشور ایران همواره از آرمان های سرزمین فلسطین به صورت جدی پیشتیبانی وحمایت کردند و این همراهی ها ادامه خواهد داشت .تقی زاده همچنین اظهار داشت : روز قدس در انقلاب ما به عنوان یک روز ملی و مذهبی به شمار می آید و در آینده نیز این سیاست تداوم دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خاطر نشان کرد: روز قدس، روز مبارزه با استکبار جهانی نیز هست و در این روز ظلم و فساد استبداد جهانی به ویژه آمریکا و دیگر هم پیمانان آن، مانند اسرائیل و عربستان نسبت به کشورهای محروم و مسلمان، در بین جهانیان بیش از پیش روشن می شود.

تقی زاده در پایان تصریح کرد: امروزه دانش آموزان ، نوجوانان و جوانان ما باید از اهمیت این روز به عنوان یک روز جهانی آگاهی و شناخت لازم را پیدا کنند تا در آینده نیز با تاسی به فرمان حضرت امام(ره) ، حامی و پشتیبان مردم مظلوم فلسطین باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار